مصلح: امروز روز بد بازیکنان ما بود و امیدوارم جبران کنیم/ بهترین پرسپولیسِ تاریخ با برانکو بود

مصلح: امروز روز بد بازیکنان ما بود و امیدوارم جبران کنیم/ بهترین پرسپولیسِ تاریخ با برانکو بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیشین پرسپولیس که با پیراهن ذوب‌آهن اصفهان به میدان می‌رود، دوران سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در جمع سرخپوشان را بهترین دوره تاریخ پرسپولیس می‌داند.

به گزارش فوتبالی، شایان مصلح پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پیکان و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: خدا را شکر که بازیکنان دو تیم با سلامت از زمین خارج شدند. می‌دانستیم بازی سختی داریم و معمولاً تیم‌های پایین جدولی، برای کسب امتیاز مقابل تیم‌های بالای جدول، انتحاری بازی می‌کنند. با گذشت زمان به خودمان آمدیم و همانند همه دیدارها، برای پیروزی آمده بودیم. امروز روز بد بازیکنان ما بود و امیدوارم جبران کنیم.

وی در مورد گلایه نادر محمدی مدافع ذوب‌آهن از اینکه اهالی فوتبال، پرتاب اوت را تنها تاکتیک این تیم می‌دانند، گفت: امیدوارم از این سؤالات پرسیده نشود و دید مناسب‌تری نسبت به ذوب‌آهن داشته باشید. ما فوتبال بازی می‌کنیم و تاکتیک‌های متفاوتی مانند پرس، کانتر پرس و حفظ توپ داریم. پرتاب اوت، آخرین تاکتیک ماست و اگر بازی گره خورد، همانند همه تیم‌ها از این روش استفاده می‌کنیم. این تاکتیک در تیم‌های خارجی نیز استفاده می‌شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حذف پرسپولیس، تیم سابق او از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: از حذف پرسپولیس و دوستانم در این تیم ناراحت شدم. پرسپولیس همانند سپاهان و نساجی نماینده ایران بود. امیدوارم اینگونه نباشد که با یک باخت، عرصه را به کادر فنی یا بازیکنان تنگ کنند. این بازیکنان طی سال‌های گذشته زحمات زیادی کشیدند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

مصلح راجع به شایعات پیرامون بازگشت برانکو ایوانکوویچ به نیمکت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس خانه ماست و نسبت به این تیم، سپیدرود، گل‌گهر و سپاهان که روزی در این تیم‌ها بازی می‌کردم، علاقه‌ای دارم. صحبت کردن درباره این تیم‌ها باعث ایجاد حاشیه می‌شود، اما تیمِ برانکو نسل طلایی پرسپولیس بود و بهترین پرسپولیسِ تاریخ با برانکو بوده است. او با 13 یا 14 بازیکن موفق به کسب سه‌گانه و نایب قهرمانی آسیا شد که تکرار نشده است.

وی درباره اینکه به‌جای پُست مدافع چپ، در لیگ بیست‌وسوم در پُست مدافع وسط به میدان می‌رود، تصریح کرد: ربیعی (سرمربی ذوب‌آهن) هنگامی که برای پیوستن به ذوب‌آهن به من پیشنهاد داد، گفت که قرار است تغییر پُست بدهم. خدا را شکر سریع با این اتفاق کنار آمدم. تفاوت‌هایی میان این دو پُست وجود دارد و امیدوارم عملکرد خوبی در دفاع وسط داشته باشم.

2636