منچستریونایتد تصمیم به خرید دروازه بان میلان دارد

منچستریونایتد تصمیم به خرید دروازه بان میلان دارد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد ممکن است برای دنبال حذب مایک مانیان تلاش کند.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ تابستان گذشته ۴۷ میلیون پوند هزینه کردند تا آندره اونانا را از اینترمیلان به اولدترافورد بیاورند تا شماره ۱ جدید آنها باشد. با این حال، دروازه بان کامرونی مرتکب اشتباهات زیادی شده است، از جمله کابوس هفته گذشته او در لیگ قهرمانان اروپا در گالاتاسرای که باعث شکست شیاطین سرخ شد. این اتفاق منجر به انتشار گزارش‌ هایی مبنی بر علاقه اریک تن هاگ برای جذب یک دروازه‌بان جدید شده است. مایک مانیان یکی از گزینه هایی است که گمان می‌رود در فهرست نهایی تن هاگ باشد. اکنون این گمانه‌زنی‌ها پس از انتشار خبرهای جدید از وضعیت قرارداد او توسط Corriere della Sera دوباره تقویت شده است.

این ملی پوش ۲۸ ساله فرانسوی پس از جدایی از لیل در سال ۲۰۲۱، قراردادی ۵ ساله با میلان منعقد کرد. آنها در حال مذاکره بر سر تمدید قرارداد او هستند، با این حال، هنوز در مورد دستمزد توافقی صورت نگرفته است. ماینان و نمایندگانش خواهان دستمزد جدیدی به ارزش ۶.۸ میلیون پوند در سال هستند، رقمی که میلان قادر به پرداخت آن نیست

حالا میلانی ها می توانند تصمیم بگیرند که اگر پیشنهاد مناسبی برای او رسید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه با فروش دروازه بان خود به درآمد قابل توجهی برسند. منچستریونایتد تنها مشتری این بازیکن نیست زیرا این ستاره با بایرن مونیخ نیز در ارتباط بوده تا او را جایگزین طولانی مدت مانوئل نویر افسانه ای کنند. چلسی هم در مورد در دسترس بودن او در تابستان ۲۰۲۴ پرس و جو کرده است.

۱۰۰۹