پیش بازی ملوان- شمس آذر/ رویا پردازان بهم رسیدند

پیش بازی ملوان- شمس آذر/ رویا پردازان بهم رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم شگفتی ساز این فصل لیگ برتر از دقایقی دیگر به مصاف خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، ملوان که در این فصل حسابی با مهدی تارتار متحول شده و توانسته نتایج خوبی را کسب کند باید از ساعاتی دیگر در دیداری بسیار حساس و البته تماشایی به مصاف شمس آذر شگفتی‌ساز این فصل برود.

ملوان در خانه سخت می‌بازد!

قوهای سپید که بعد از شکست هفته اول در برابر ذوب آهن دیگر طعم باخت در بازی‌های خانگی را نچشیدند و توانسته‌اند در انزلی مقابل رقبای خود نتایج خوبی را کسب کنند و به ۳ برد و ۲ تساوی برسند حالا از ساعاتی دیگر باید میزبان حریفی باشند که بیشترین امتیازات خود تابدینجای کار را در بیرون از خانه کسب کرده است!

شمس آذر بیرون از خانه سخت امتیاز از دست می‌دهد!

اتفاق ویژه‌ای که در این فصل برای شمس آذر در حال افتادن است این است که نتایج این تیم قزوینی در خانه چنگی به دل نمی‌زند اما در بازی‌های خارج از خانه خیلی خوب توانسته امتیاز جمع کند!؛ سعید دقیقی و شاگردانش از ۶ مسابقه بیرون از خانه خود ۱۱ امتیاز کسب کرده‌اند که این در نوع خودش قابل توجه است و البته کمی برای ملوانان دردسرساز به شمار می‌آید.

شمس آذر به دنبال پاره کردن تساوی‌های سریالی!

سبزپوشان قزوینی در ۳ مسابقه قبلی خود در لیگ برتر به ترتیب به مصاف تیم‌های استقلال، پیکان و گل گهر رفته‌اند که در همه آن‌ها به نتیجه مساوی دست پیدا کرده‌اند و حالا فردا برای پاره کردن تساوی‌های سریالی خود و البته بازگشت به نوار پیروزی‌های خود به مصاف ملوان می‌رود‌‌.

ملوان رده دوم را پس می‌گیرد؟

انزلی‌چی‌ها که تابدینجای کار و با گذشت ۱۱ هفته از مسابقات لیگ برتر با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد فردا فرصت این را دارند با کسب پیروزی در برابر شمس آذر از تراکتور ۲۱ امتیازی سبقت بگیرند و با پس گرفتن رده دوم بالاتر از این تیم قرار بگیرند.

به روایت آمار

ملوان و شمس آذر تاکنون دو بار در برابر هم قرار گرفته‌اند که هر دوی آن در لیگ آزادگان برگزار شده و سهم ملوانان یک برد بوده و یک مسابقه هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

بازی قبلی دو تیم

ملوان هفته گذشته در تهران و در برابر هوادار به یک برد یک بر صفر دست یافت و شمس آذر هم در برابر گل گهر با نتیجه یک- یک متوقف شدند‌.

وضعیت جدول

در جدول رده‌بندی ملوان فعلا با ۱۹ امتیاز در رده سوم ایستاده و شمس آذر ۱۰ امتیاز در رده دهم جای دارد.

هفته دوازدهم لیگ برتر

ملوان- شمس آذر 

جمعه ۱۷ آذر، ساعت ۱۵

تیم داوری:سعید رحیمی مقدم، آرمان اسعدی، سید یعقوب حجتی، امیر سامان سطانی

۹۰۹۸