پیش بازی پیکان- ذوب آهن/ مچ اندازی عنایتی و ربیعی در دستگردی

پیش بازی پیکان- ذوب آهن/ مچ اندازی عنایتی و ربیعی در دستگردی

پایگاه خبری فوتبالی-ذوب آهن برای اینکه همچنان در بالای جدول حضور داشته باشد باید پیکان را ببرد.

به گزارش فوتبالی، پیکان که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر حسابی جوان‌گرا بوده و البته در بعد نتیجه‌گیری پر فراز و نشیب ظاهر شده بعد از قطع همکاری با رسول خطیبی، رضا عنایتی را به عنوان سرمربی خود منصوب کرد و حالا باید دید که در ادامه راه می‌تواند با این سرمربی که با تیم امید یک ناکامی محض را تجربه کرد امتیازات لازم را کسب کند یا اتفاق دیگری می‌افتد.

حریف دلخواه عنایتی؛ ذوب آهن!

رضا عنایتی در مقطعی که هدایت هوادار را برعهده داشت دو بار در برابر ذوب آهن که در آن زمان تحت هدایت مهدی تارتار بود قرار گرفت و توانست در هر ۲ مسابقه این تیم را شکست بدهد تا به نوعی با چنین آماری خوبی به ذوب آهن برسد؛ پیروزی در بازی امروز حسابی می‌تواند در ادامه را برای عنایتی گره گشاه باشد.

ربیعی تابه‌حال به پیکان نباخته!

محمد ربیعی که در این فصل عملکرد چشمگیری با ذوب آهن داشته و تابدینجای فصل نتایج خوبی را کسب کرده است در طول دوران مربیگری خود هیچ‌گاه در برابر پیکان بازنده نبوده و در ۶ تقابل قبلی خود با این تیم صاحب ۲ برد و ۴ تساوی شده و حال باید ببینیم این رکورد را در بازی امروز هم می‌تواند حفظ کند یا که اتفاق دیگری می‌افتد .

آمار حیرت آور ذوب آهن در خارج از خانه

عملکرد ذوب آهن در بازی‌های خارج از خانه این فصل خود حیرت انگیز وده است و شاگردان محمد ربیعی امتیازات خوبی را در مسابقاتی که میزبان نبودند به دست آورده‌اند؛ آن‌ها از ۶ مسابقه بیرون از خانه خود ۴ برد و ۲ تساوی را به دست آورده‌اند و با کسب ۱۴ امتیاز بهترین تیم بیرون از خانه بوده‌اند.

بدترین تیم لیگ در بازی‌های خانگی

پیکان تا بدینجای کار در ۵ مسابقه خانگی خود تنها ۲ امتیاز را کسب کرده و ۳ شکست را هم تجربه کرده تا بدین ترتیب بدترین تیم بازی‌های خانگی این فصل باشد.

به روایت آمار

در ۲۰ بازی قبلی دو تیم پیکان صاحب ۵ برد شده و ذوبی‌ها هم به ۹ برتری رسیده‌اند. ضمن اینکه در این ۲۰ بازی سهم پیکان ۱۹ گل بوده و سهم ذوب آهن هم ۲۳ به ثمر رسانده است.

بازی قبلی دو تیم

پیکان هفته گذشته با آلومینیوم به تساوی یک بر یک رسید و ذوب آهن هم با نتیجه مشابه استقلال را در فولادشهر متوقف کرد.

وضعیت جدول 

پیکان با ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول است و ذوب آهن هم با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفته است.

هفته دوازدهم لیگ برتر

پیکان- ذوب آهن

جمعه ۱۷ آذر، ساعت ۱۵

تیم داوری:محمدرضا تارخ، محمد عطایی، محمد هاشمی نسب، فرهاد امینی

۹۰۹۸