9 امتیاز تراکتور مدیون یک چهره؛ فرشته نجات!

9 امتیاز تراکتور مدیون یک چهره؛ فرشته نجات!

پایگاه خبری فوتبالی- سید مهدی حسینی در بازی با گل‌گهر هم برای تیمش درخشید. 

به گزارش فوتبالی، درخشش سید مهدی حسینی در دو بازی اخیر تراکتور برابر فولاد و گل‌گهر این موضوع را بیش از پیش در ذهن متبادر می‌سازد که چرا این بازیکن پیش از این چندان توسط پاکو خمز به بازی گرفته نمی‌شد؟ بازیکنی که در دو بازی اخیر تراکتور نقش چشم‌گیری داشته و در هر دو مسابقه بهترین مرد میدان از دید معیارهای آماری هم بوده است. 

حسینی که این روزها دل‌های بسیاری را هم در تبریز به دست آورده و تقریباً همه جا تراکتوری‌ها در حال تعریف و تمجید از وی هستند، بالاخره مورد اعتماد پاکو خمز قرار گرفته و برای تیم جدید خود هم می‌درخشد. بازیکنی که در قامت یک ستاره در مس رفسنجان حضور داشت و حالا به نظر در تراکتور هم به خوبی جا افتاده است. 

حسینی که در اولین تاثیرگذاری فصل خود پایه‌گذار گل سه امتیازی تراکتور به مس رفسنجان در حضور تعویضی خود بود، در بازی با فولاد دو گل زیبا به ثمر رساند و در بازی دیروز برابر گل‌گهر هم در یک بازی کم موقعیت با فرصت طلبی بالای خود شوتی پرسرعت روانه دروازه حریف کرد که گوستاوو در ریباند موفق به گل کردن آن شد. 

هافبک قمی در طراحی حملات تراکتوری‌ها و بر عهده گرفتن نبض میانه میدان هم بسیار خوب عمل می‌کند و حتی حضور وی در کنار صفا هادی باعث کاهش اشتباهات هافبک عراقی هم شده تا در تبریز این روزها همه نگاه‌ها به سمت بازیکنی باشد که حداقل در ۹ امتیاز تی‌تی‌ها نقش مستقیم داشته است. 

1997