واکنش اسکالونی به ماندن یا رفتن از آرژانتین با اشاره به مسی

واکنش اسکالونی به ماندن یا رفتن از آرژانتین با اشاره به مسی

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز که مراسم قرعه کشی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 برگزار شد، لیونل اسکالونی به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها است، در این مراسم حضور داشت و صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی ، چندی پیش لیونل اسکالونی صحبت های عجیبی را به زبان آورده بود و به نظر می رسید که دیگر نمی خواهد در تیم ملی آرژانتین به فعالیت خود ادامه بدهد چرا که تمام دستاورد هایی را که می شده با این تیم به دست بیاورد، تجربه کرده است. او قهرمانی در کوپا آمه ریکا 2021، فینالیسیما 2022 و جام جهانی 2022 قطر را با تیم ملی آرژانتین تجربه کرده است.

لیونل اسکالونی بامداد امروز درباره این که چه تصمیمی درباره ادامه فعالیتش در تیم ملی آرژانتین خواهد گرفت، گفت:" در حال حاضر در حال فکر کردن به این تصمیم هستم. با آرامش به این قضیه فکر می کنم و باید به یک نتیجه برسم که به کارم ادامه بدهم یا خیر. برای کار کردن با تیمی که اشتیاق زیادی دارد باید یک سرمربی هم در همان اندازه اشتیاق داشته باشد. یک بار با مسی درباره این قضیه صحبت کرده ام و باید یک بار دیگر هم با او حرف بزنم. لئو کاپیتان تیم است و ما ارتباط خوبی با هم داریم. با رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین هم درباره این مسئله صحبت کرده ام و به زمان نیاز دارم تا درباره اش فکر کنم."

1471