یورگن کلوپ در پی یافتن جانشین ماتیپ

یورگن کلوپ در پی یافتن جانشین ماتیپ

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ به دنبال یافتن جانشینی برای مدافع مصدوم خود جوئل ماتیپ است.

به گزارش فوتبالی ، لیورپول پس از مصدومیت زانو جوئل ماتیپ تا پایان فصل، به دنبال جذب ماکسنس لاکروا، مدافع وولفسبورگ در ماه ژانویه است. ماتیپ مدافع میانی کامرونی که قراردادش در تابستان ۲۰۲۴ تمام می‌شود اکنون تا پایان فصل خانه نشین خواهد بود. یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، اکنون می‌تواند به سرعت برای خرید یک جانشین برای ماتیپ برنامه‌ریزی کند و گفته می شود این مربی به دنبال لاکروآ فرانسوی به همراه مارک گوئهی، ستاره کریستال پالاس است. لاکروا ۲۳ ساله پس از جدایی از سوشو در سال ۲۰۲۰ در بوندسلیگا حضور داشته و ولفسبورگ ۳۰ میلیون پوند برای فروش او می خواهد زیرا تنها ۱۸ ماه از قراردادش باقی مانده است. این مدافع یکی از سریع ترین بازیکنان فوتبال آلمان است و می تواند در پست دفاع راست هم بازی کند. یکی دیگر از اهداف کلوپ، مارک گوئهی، ملی پوش انگلیسی است.

کریستال پالاس به پیشنهادات بیش از ۵۰ میلیون پوندی توجه خواهد کرد اما آنها علاقه ای به فروش او در ژانویه آینده ندارند. کلوپ اکنون در دفاع میانی به کاپیتان ویرجیل فن دایک و ابراهیما کوناته تکیه خواهد کرد و جو گومز و بازیکن جوان  لیورپول جارل کوانسا در حال حاضر تنها گزینه های جایگزین هستند. آمدن لاکروا این مشکلات را کاهش می دهد، زیرا این ملی پوش سابق جوانان فرانسه می تواند در هر دو سمت دفاع مرکزی و دفاع راست بازی کند.

لاکروا همچنین در اوایل این فصل کاپیتان تیم وولفسبورگ بود و در ۱۵ بازی در تمام رقابت ها یک گل به ثمر رسانده است. کلوپ پیش از این نیز به لیگ آلمان توجه خاصی داشته و ماتیپ را با انتقال آزاد از شالکه در سال ۲۰۱۶ به خدمت گرفت. ماتیپ از آن زمان تاکنون ۲۰۱ بازی برای قرمزها انجام داده و با این باشگاه قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شده است.

۱۰۰۹