درخواست مهاجم سابق پرسپولیس از هواداران؛ به گولسیانی روحیه بدهید!

درخواست مهاجم سابق پرسپولیس از هواداران؛ به گولسیانی روحیه بدهید!

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور، مهاجم سابق پرسپولیس گفت: «شرایط گولسیانی را درک می‌کنم و از هواداران پرسپولیس می‌خواهم به او روحیه بدهند تا سریع‌تر به روزهای خوبش برگردد.»

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در پایان بازی پرسپولیس و الدحیل با حجم عظیمی از سرزنش و انتقاد رو به رو شد، گئورگی گولسیانی بود. مدافع گرجستانی پرسپولیس در دقیقه 78 بازی در حالی که یک پنالتی برای سرخپوشان به دست آمده بود و او این شانس را داشت که با استفاده از این فرصت گرانبها حکم صعود شاگردان یحیی به یک هشتم نهایی آسیا را امضا کند، در کمال ناباوری توپ را به تیر افقی دروازه کوبید تا امید هواداران برای صعود نقش بر آب شود و یکی از بدترین شب‌های پرسپولیس رقم بخورد.

در پایان این بازی، خیلی از بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس هواداران را به صبر و آرامش دعوت کردند و از آن‌ها خواستند تمام تقصیرها را گردن گولسیانی نیندازند و اجازه ندهند روحیه این بازیکن نابود شود.

هم اکنون، علی علیپور، مهاجم سابق سرخپوشان پایتخت در گفت و گویی که به تازگی انجام داده، اظهار داشته که شرایط کنونی گولسیانی را درک می‌کند و می‌داند که او در چه وضعیت دشواری به سر می‌برد.

علیپور به پنالتی از دست رفته خودش در دقیقه 89 مقابل ماشین‌سازی اشاره کرد و گفت: «برای من هم پیش آمده که در بازی‌های حساس پنالتی از دست بدهم. در بازی مقابل ماشین‌سازی، حامد لک خیلی وقت تلف می‌کرد و من هم می‌خواستم به نوعی تلافی کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم پنالتی دقیقه 89 را چیپ بزنم که حامد توپ را مهار کرد. من در پایان آن بازی حتی از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی فحش و ناسزا هم شنیدم.»

او با اشاره به وضعیت گولسیانی عنوان کرد: «قطعا شرایط گئورگی را درک می‌کنم چون خودم هم در این موقعیت بوده‌ام. تنها کاری که از دستم ساخته است، این است که از هواداران بخواهم تا جایی که می‌توانند به این بازیکن روحیه بدهند و او را ریکاوری کنند تا هر چه زودتر به روزهای خوبش برگردد. پرسپولیس بازی‌های سختی پیش رو دارد و طبیعتا به عملکرد خوب این بازیکن نیاز خواهد داشت.»

7474