دو قهرمانی پیاپی ستاره جوان رئال مادرید در لیگ برزیل

دو قهرمانی پیاپی ستاره جوان رئال مادرید در لیگ برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - پالمیراس موفق شد قهرمان فصل 2022/23 رقابت های لیگ برتر فوتبال برزیل یا همان سری آ برزیل شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، این فصل از رقابت های لیگ فوتبال برزیل هم به پایان رسید و تیم پالمیراس موفق شد از عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها دفاع کند. اندریک بازیکن هفده ساله پالمیراس هم در این قهرمانی نقش داشت. او موفق شد در این فصل از رقابت های لیگ برتر برزیل، 18 بازی را از ابتدا درون ترکیب تیمش قرار بگیرد و 11 گل هم به ثمر برساند.

اندریک اکنون برای دومین بار پیاپی قهرمان رقابت های لیگ برزیل شده است و با توجه به سن کمی که دارد این قضیه برای او فوق العاده خواهد بود چرا که ذهنیت قهرمانی در این بازیکن شکل گرفته است.

اندریک یک مهاجم است که باشگاه رئال مادرید روی او سرمایه گذاری کرده و او را به خدمت گرفته است. این بازیکن قرار است که در تابستان آینده یعنی حدود شش، هفت ماه دیگر به رئال مادرید اضافه شود و باید دید که اوضاع برای او در جمع مادریدی ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

اندریک به همراه پالمیراس در فصل 2021/22 و 2022/23 لیگ برزیل قهرمان شد و رئال مادرید دوست دارد که این بازیکن هم مثل رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور بتواند در رئال مادرید درخشان ظاهر شود.

1471