تیم‌های مازندرانی، شگفتی‌ساز هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال

تیم‌های مازندرانی، شگفتی‌ساز هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم کاله مازندران و آورتا ساری با پیروزی برابر دو تیم مدعی و بالانشین جدول رده بندی مسابقات لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور، شگفتی ساز هفته هشتم این مسابقات شدند.

به گزارش فوتبالی، تیم کاله مازندران در بازی مهم هفته هشتم عصرپنجشنبه ۱۶ آذرماه درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود و در نهایت میهمان بالای جدولی خود را با نتیجه نزدیک ۹۳ بر ۸۷ با شکست بدرقه کرد.

شاگردان "علی آرزومندی " درتیم کاله مازندران در این مسابقات که از حمایت پرشور و استقبال خوب حدود یک‌هزار تماشاگرآملی بهره‌مند بودند، دست اول و دوم این مسابقه را مطابق انتظار و با ایجاد اختلاف امتیاز زیاد به نفع خود پیش بردند.

کاله‌ای ها که پس از سه شکست متوالی خانگی و بیرون از خانه تحت فشار سنگین هواداران و جدول مسابقات بودند، پای به نیمه دوم این مسابقه حساس گذاشتند.

نیمه دوم این جدال حساس و سرنوشت ساز که تعیین کننده درصدر جدول لیگ برتر بسکتبال نیز بود، با بازگشت خوب آبادانی‌ها شروع شد.

شاگردان" حماد سامری" در تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که برای جا نماندن از کورس مدعیان به پیروزی برابر کاله مازندران امید زیادی داشتند، نیمه دوم را به قصد جبران وکم کردن فاصله امتیازی وارد زمین شدند و با پرتاپ‌های ۳ امتیازی موفق و دفع توپ‌های کاله‌ای، به یک قدمی تیم میزبان رسیدند.

اوج هیجان دو تیم در دست چهارم وسرنوشت ساز رقم خورد و درحالی که تیم کاله درشروع این دست از نفتی‌ها پیش افتاده بود، در دقایق میانی این دست نفتی‌ها با فرصت سوزی بازیکنان تیم کاله درکسب امتیاز، از حریف خود پیشی گرفتند، اما کاله‌ای ها که از حمایت تماشاچیان خودی برخوردار بودند، با فشارهمه جانبه و تشویق‌های بی‌امان بازی را به تساوی کشاندند تا تکلیف تیم قهرمان در پنج دقیقه وقت اضافه مشخص شود.

شاگردان علی آرزومندی درتیم کاله در وقت‌های اضافه، بهتراز حریف خود عمل کردند و درنهایت با اختلاف ۶ امتیازی با نتیجه ۹۳ بر ۸۷ پیروز این جدال سخت و ۲ امتیاز ارزشمند بازی خانگی شدند.

این چهارمین پیروزی کاله مازندران درمقابل چهارمین شکست این فصل آنها درلیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بود که موقعیت آنها را با ۱۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار داد.

شگفتی سازی آورتا ساری برابر مدعی لیگ برتر

تیم آورتا ساری دیگر نماینده مازندران دراین مسابقات که درهفته هشتم به تهران و دیدار تیم طبیعت رفته بود، همانند بازی هفته گذشته موفق به شکست میزبان مدعی خود با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ شد.

شاگردان " سیامک ویسی " در تیم آورتا ساری که هفته گذشته در بازی خانگی موفق به شکست تیم فولاد هرمزگان شده بودند، با کسب سومین پیروزی این فصل خود برابر تیم طبیعت تهران و پنج شکست قبلی، در جدول رده بندی این مسابقات ۱۱ امتیازی و در رده نهم جدول قرار گرفتند.

در هفته نهم این مسابقات روزپنجشنبه ۲۳ آذر تیم کاله مازندران به مصاف میزبان رده یازدهمی خود تیم رعد پدافند مشهد خواهد رفت و تیم آورتا ساری هم دربازی خانگی درآمل از تیم رده هشتمی لیموندیس فارس میزبانی خواهد کرد.

در مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ۱۲ تیم رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

تیم‌های کاله و آورتا ساری دو نماینده امسال مازندران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هستند.

7474