چهار بازیکن کلیدی در آخرین سه گانه بارسلونا (عکس)

چهار بازیکن کلیدی در آخرین سه گانه بارسلونا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در فصل 2014/15 با هدایت لوییز انریکه موفق شد قهرمان رقابت های کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا و لالیگای اسپانیا بشود و به این ترتیب سه گانه را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این سه گانه آخرین سه گانه ای بوده است که بارسلونا تا به امروز به دست آورده است. البته آبی و اناری پوشان چند بازیکن کلیدی در آن قهرمانی ها داشتند که این بازیکن ها اکنون دوباره در آستانه هم‌تیمی شدن در فوتبال آمریکا هستند.

لوییس سوارز در آن زمان مهاجم نوک بارسلونا بود و یکی از اضلاع مثلث MSN بود. سوارز در حال حاضر دوران حضورش در تیم گرمیو برزیل به پایان رسیده است و به گفته برخی از رسانه ها مثل اتلتیک، قراردادی یک ساله به همراه بند تمدید یک ساله با اینتر میامی امضا کرده است و به زودی راهی تیم آمریکایی خواهد شد.

لیونل مسی هم ستاره اصلی بارسلونا در آن سال ها بود و هیچوقت نمی شود نقش او را در قهرمانی های بارسلونا به خصوص آن سه گانه رویایی منکر شد. سرخیو بوسکتس در خط هافبک بارسا رابط میان خط دفاعی و خط هافبک بود و گاهی اوقات هم با رساندن توپ به مهاجم ها خلق موقعیت می کرد. جوردی آلبا در پست مدافع چپ برای بارسلونا بسیار موثر بود و هماهنگی ویژه ای با لیونل مسی داشت.

اکنون مسی، آلبا و بوسکتس در اینتر میامی هم‌تیمی هستند و لوییس سوارز هم به زودی به آن ها اضافه خواهد شد.

1470