سرپرست دپارتمان فوتبال ساحلی: با تمامی درخواست‌های کادر فنی تیم ملی موافقت شد

سرپرست دپارتمان فوتبال ساحلی: با تمامی درخواست‌های کادر فنی تیم ملی موافقت شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست دپارتمان فوتبال ساحلی می‌گوید: پیگیر اجرایی شدن تمامی برنامه‌های کمیته و کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی هستم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، لیلی یارمحمدی – سرپرست دپارتمان فوتبال ساحلی پیرامون برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال ساحلی توضیح داد: در این هفته نشست بسیار مفیدی میان کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی و مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال برگزار شد. رئیس، نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون با تمامی درخواست‌های کادرفنی موافقت کرده و خواستار پیگیری جدی برای اجرایی شدن برنامه‌های آن‌ها شدند. با توجه به این موضوع، دست کادرفنی برای برگزاری اردو و انجام دیدار تدارکاتی دوستانه در خارج از کشور نیز باز است.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی تا جام جهانی 4 اردوی آماده سازی خواهد داشت. 6 دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های ملی فوتبال ساحلی سنگال و بلاروس در شهرهای بوشهر و بندرعباس و هم‌چنین یک دیدار تدارکاتی قبل از شروع جام جهانی در دبی برای تیم ملی برنامه ریزی شده است. تمامی سعی مجموعه‌ی فدراسیون فوتبال بر این است که تیم ملی فوتبال ساحلی به بهترین شکل ممکن و با آمادگی کامل به مسابقات جام جهانی اعزام شود.

7474