عکس؛ آتش سوزی و درگیری در برزیل پس از سقوط سانتوس

عکس؛ آتش سوزی و درگیری در برزیل پس از سقوط سانتوس

پایگاه خبری فوتبالی - سقوط سانتوس به دسته پایین تر رقابت های لیگ برزیل اتفاقی بسیار دردناک برای هواداران این تیم بود چرا که سانتوس یکی از با سابقه ترین تیم ها در فوتبال برزیل است.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه سانتوس در کل عمر خود هرگز به دسته پایین تر در فوتبال برزیل سقوط نکرده بود اما اکنون این اتفاق افتاد و در این فصل از رقابت ها، سانتوس در رده هفدهم جدول سری آ برزیل قرار گرفت و همین قضیه موجب شد تا آن ها به سری بی لیگ برزیل سقوط کنند. سانتوس در بازی خود در هفته آخر رقابت های لیگ برزیل با نتیجه دو بر یک مقابل فورتالزا شکست خورد و همین قضیه موجب شد تا این تیم سقوط کند.

سانتوس تیمی است که متعلق به منطقه ویلا بلمیرو در کشور برزیل است. پس از پایان یافتن این بازی هواداران سانتوس در این شهر آشوب به پا کردند و گفته شده که ماشین های اطراف استادیوم را به آتش کشیدند. این قضیه موجب شد تا پلیس با هواداران عصبانی سانتوس درگیر شود و تلاش کند تا آن ها را کنترل کند.

سانتوس در این بازی میزبان بود اما مقابل فورتالزا شکست خورد و این قضیه هواداران سانتوس را بسیار عصبانی کرد. باید دید که سانتوس در فصل آینده به سطح اول فوتبال برزیل بر می گردد یا خیر.

1470