واکنش اینستاگرامی نیمار به سقوط سانتوس (عکس)

واکنش اینستاگرامی نیمار به سقوط سانتوس (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سانتوس که یکی از تیم های با سابقه و شناخته شده در فوتبال برزیل است، به دسته پایین تر سقوط کرد و به این ترتیب این تیم دیگر در سطح اول فوتبال برزیل حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته هفته پایانی این فصل از رقابت های لیگ برزیل یا همان سری آ برزیل برگزار شد. در این هفته از رقابت ها تیم سانتوس میزبان تیم فورتالزا بود. در پایان این بازی سانتوس با نتیجه دو بر یک مقابل فورتالزا شکست خورد و به این ترتیب به دسته پایین تر فوتبال برزیل یعنی سری B سقوط کرد.

نیمار جونیور که بین سال های 2003 تا 2013 در سانتوس حضور داشته است و ستاره شدن خودش را مدیون این باشگاه است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی به سقوط سانتوس به دسته پایین تر رقابت ها واکنش نشان داد.

ستاره برزیلی حال حاضر الهلال عربستان که البته فعلا مصدوم است، در استوری خود نوشت:" قدیسان همیشه مقدس هستند. ما دوباره لبخند خواهیم زد."

گفتنی است که سانتوس حدود 115 سال در سطح اول فوتبال برزیل حضور داشته است. پله، اسطوره برزیلی فقید دنیای فوتبال بین سال های 1956 تا 1974 در این تیم حضور داشته است و سانتوس باشگاه اصلی پله در طول دوران حرفه ای بوده است.

1470