سبک مورینیو زیاد حرف زدن است

سبک مورینیو زیاد حرف زدن است

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی مهاجم سابق تیم های اینتر، میلان، منچسترسیتی و لیورپول که در حال حاضر در آدانا دمیر اسپور ترکیه توپ می زند صحبت هایی درباره ژوزه مورینیو و اتفاقاتی که میان او و براردی افتاد، انجام داد.

به گزارش فوتبالی ، بالوتلی بین سال های 2007 تا 2010 بازیکن تیم اینتر بوده است و در آن زمان با ژوزه مورینیو کار کرده است. اخیرا بالوتلی صحبت هایی درباره ژوزه مورینیو انجام داده است و این صحبت ها به خاطر حرف هایی است که مورینیو درباره براردی زده بود.

در هفته 14 از رقابت های سری آ ایتالیا، رم و ساسولو به مصاف هم رفته بودند و در این بازی رم با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. ژوزه مورینیو پس از این بازی از سبک بازی دومنیکو انتقاد کرد و گفت که این بازیکن به شکلی بازی می کند که بازیکنان و افراد مقابل او کارت بگیرند.

اکنون ماریو بالوتلی درباره این قضیه واکنش نشان داده است. او درباره مورینیو گفت:" مورینیو یک مربی خوب و جدی است و حرف های زیادی می زند و این سبک او است. براردی بازیکن خوبی است و کار های هوشمندانه ای در زمین مسابقه انجام می دهد. براردی با حرف های مورینیو سبک بازی خود را عوض نخواهد کرد. براردی بازیکن با ادبی است که به قوانین احترام می گذارد و بدون این که من بازی را دیده باشم می گویم که اشتباه از سوی او نبوده است."

1470