گل‌گهر صفر - تراکتور یک| سه امتیاز با گل گوستاوو به گل گهر/ خمز مچ اوزونیدیس را خواباند

گل‌گهر صفر - تراکتور یک| سه امتیاز با گل گوستاوو به گل گهر/ خمز مچ اوزونیدیس را خواباند

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم‌های گل‌گهر و تراکتور با برتری یک بر صفر شاگردان پاکو خمز به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در اولین دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو باشگاه گل‌گهر و تراکتور از ساعت 15:00 امروز به مصاف هم رفتند.

در اواخر نیمه نخست، گوستاوو واگنین از تراکتور موفق شد دروازه گل‌گهر را باز کند و شاگردان خمز را یک بر صفر از حریف پیش بیاندازد.

در ادامه این دیدار، دیگر هیچ گلی رد و بدل نشد و تراکتور با حفظ همان یک گل توانست میزبان خود را شکست دهد و 3 امتیاز بازی را کسب کند.

تراکتور با کسب این پیروزی 21 امتیازی شد و موقتا به رده دوم لیگ صعود کرد.

گل‌گهر هم با 14 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

ترکیب گل‌گهر

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، بهنام برزای، حمید بوحمدان (پوریا لطیفی فر - 87)، احمدرضا زنده روح، علی اصغر عاشوری، علیرضا کوشکی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

ترکیب تراکتور

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سعید کریم آذر (محمد نادری - 84)، صفا هادی، سیامک نعمتی، گوستاوو (محمد آقاجان پور - 84)، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی عبدی (محمد قنبری - 71)، امیرحسین حسین‌زاده (مهدی هاشم نژاد - 46)

سرمربی: پاکو خمز

شرح گل

گل‌گهر 0 - تراکتور 1 (گوستاوو واگنین - دقیقه 43): حرکت از سمت چپ با پاس به ریکاردو آلوز همراه شد و او بدون لحظه‌ای درنگ پاس کات بک را به مهدی حسینی داد و او شوت سرضرب را به سمت دروازه زد که اخباری در ابتدا توپ را گرفت اما در ریباند گوستاوو به زیبایی این توپ را وارد دروازه کرد.

گل اول تراکتور به گل‌گهر

اخطار

سعید کریم آذر (60)، صفا هادی (63)، شجاع خلیل زاده (69)

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی گل‌گهر 0 - 1 تراکتور

7474