مهندسی علیه دروازه گل‌گهر/ ریکی برای اخباری خواب دید!

مهندسی علیه دروازه گل‌گهر/ ریکی برای اخباری خواب دید!

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز پس از دو بازی محرومیت، به ترکیب تراکتور بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو آلوز باتوجه به دریافت کارت زرد و سپس کارت قرمز از داور مسابقه بازی تراکتور با نساجی؛ به دلیل چهار اخطاره شدن و دریافت کارت قرمز مستقیم، از حضور در دو بازی تیمش محروم بود تا دیدار برابر استقلال و فولاد را از روی سکوهای ورزشگاه آزادی و‌ یادگار امام(ره) به تماشا بنشیند.

ریکی که در طول حضورش روی سکوها شاید همه بازی را سر پا تماشا می‌کرد، این هفته بالاخره اجازه حضور در میدان را خواهد داشت. جالب اینکه بازگشت ریکاردو همراه شده با حضور فیکس سید مهدی حسینی که بازی گذشته درخشش خاصی داشت و خمز معتقد بود وی بابت پاداش این درخشش هم که شده باید در ترکیب بماند. در نتیجه شاید سوال اصلی بابت چینش خط هافبک تی‌تی‌ها باشد که با حضور قطعی آلوز و حسینی، پاکو کدام بازیکن را از بین گوستاوو و صفا هادی در کنار این دو قرار خواهد داد؟

اما تقابل آلوز با محمدرضا اخباری هم جالب توجه است. ریکی و اخباری حتی با وجود جدایی کاپیتان سابق تراکتور با هم رفقای صمیمی هستند و آلوز حتی در تعطیلات حین لیگ با اخباری دیدار هم کرده بود. 

با این حال مهم‌ترین وظیفه ستاره پرتغالی در بازگشت به ترکیب تراکتور همچون همیشه مشخص است و او باید برای همبازیانش موقعیت گلزنی ایجاد کند و احتمالاً ریکی با فکر این موضوع، در سفر به کرمان به خواب رفته است!

1997