رویای هافبک میانی خیرونا برای بازی در بارسلونا

رویای هافبک میانی خیرونا برای بازی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - الکس گارسیا، هافبک میانی خیرونا در گفت و گویی عنوان کرده که از بچگی همیشه این رویا را داشته که روزی در ترکیب آبی اناری های کاتالان به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، هافبک میانی خیرونا یکی از بازیکنان تاثیرگذار در موفقیت های این فصل خیرونا بوده و توانسته تا پایان هفته پانزدهم لالیگا، 3 گل و 4 پاس گل را برای این تیم در کارنامه خود ثبت کند. این بازیکن 26 ساله در تمام 15 بازی خیرونا در این فصل در ترکیب ثابت قرار داشته و میانه میدان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده است. الکس گارسیا در سال 2017 از تیم منچستر سیتی جدا شده و به جمع یاران میشل سانچز اضافه شد. با عملکرد خیره کننده ای که گارسیا در این فصل از خود به نمایش گذاشته، شنیدن این خبر و حتی فکر کردن به احتمال جدایی او از خیرونا و پیوستنش به بارسلونا برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران این تیم قطعا خبر ناراحت کننده ایست.

طبق امتیازدهی که سایت فوت موب منتشر کرده بود، الکس گارسیا بعد از جود بلینگام برترین بازیکن لالیگا در این فصل است. با توجه به امتیاز بالایی که این بازیکن از لحاظ فنی در این فصل کسب کرده، تیم های بزرگ زیادی خواهان جذب این هافبک میانی 26 ساله شده اند. در آستانه دیدار خیرونا مقابل بارسلونا در هفته شانزدهم مسابقات لالیگا که روز یکشنبه برگزار می شود، گارسیا در مصاحبه ای گفته: "من از زمان بچگی به بارسلونا علاقه داشتم و بازی های این تیم را دنبال می کردم و همیشه آرزو داشتم برای این تیم و در ورزشگاه نیوکمپ در جمع بلوگرانا بازی کنم."

خیرونا در این فصل، تیم شگفتی ساز لالیگا لقب گرفته و پا به پای تیم های بزرگی همچون رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه می کند.

1369