گزارش ویژه/ شایعات عجیب درباره یحیی گل‌محمدی: می‌رود یا می‌ماند؟

گزارش ویژه/ شایعات عجیب درباره یحیی گل‌محمدی: می‌رود یا می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- شکست خانگی پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از آسیا، باعث مطرح شدن شایعات مختلفی درباره یحیی گل‌محمدی شده است.

به گزارش فوتبالی، اولین شایعه درباره این سرمربی، یک شایعه تکراری است. اینکه قرار است او جایش را به برانکو ایوانکوویچ بدهد. مربی‌ای که روز بازی برگشت پرسپولیس و النصر اعلام کرده بود از بازگشت به ایران استقبال می‌کند اما کلا این شایعه هم عجیب است.

این شایعه در حالی مطرح شده که برانکو در حال حاضر سرمربی تیم ملی عمان است و با این تیم در جام ملتهای آسیا شرکت خواهد کرد. نکته عجیب اینکه مربی کروات در گفت و گوی کوتاهی که با خبرگزاری تسنیم داشته، در پاسخ به این سوال که آیا با او مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس صورت گرفته، از کلمه نمی‌دانم استفاده کرده و توضیح بیشتری نداده است!

شایعه دوم هم که در فضای مجازی مطرح شده، مربوط به این بوده که دربی، آخرین فرصت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی است و اگر پرسپولیس از استقلال شکست بخورد، جدایی یحیی از این تیم قطعی خواهد شد.

البته که مدیران پرسپولیس تا این لحظه و در تمام مصاحبه‌هایشان از یحیی حمایت کرده‌اند و از طرف دیگر، یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده که شاید رضا درویش هم از پرسپولیس رفتنی شود. 

به هر جهت به نظر نمی‌رسد فعلا تا دربی اتفاق خاصی برای یحیی گل‌محمدی بیفتد.

1984