3+1 مصدوم روی دست خمز برابر گل‌گهر

3+1 مصدوم روی دست خمز برابر گل‌گهر

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور در بازی با گل‌گهر به طور قطع سه بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در حالی باید فردا در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود که این تیم همانند بازی با فولاد چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

مهدی شیری مدافع راست تی‌تی‌ها که از ناحیه دست مصدوم است و دستش ترک برداشته، همانند بازی با فولاد در اختیار پاکو خمز نخواهد بود. این مدافع در طول هفته هم با دست مصدوم خود که گچ گرفته بود در تمرینات حضمر داشت ولی باید برای اطلاع از میزان دوری وی از میادین، منتظر نظر پزشک متخصص ماند.

دومین مصدوم قرمزها عارف رستمی است. مهاجمی که از ناحیه دوقلو پا آسیب دیده و در تمرینات تیمش غایب بود و روند درمانی خود را طی می‌کرد. میزان دوری این مهاجم هم هنوز به طور قطعی مشخص نیست ولی بعید به نظر می‌رسد وی به بازی بعدی تیمش هم برسد.

سومین مصدوم اردوی تراکتور، سید محمد حسینی است. مدافعی که از ناحیه همسترینگ در تمرین امروز آسیب دیده و نتوانست تیمش را روز سفر به سیرجان همراهی کند و باید دید نظر پزشک راجع به مصدومیت جدیدا اتفاق افتاده وی چه خواهد بود.

اما یک بازیکن دیگر هم هست که با وجود سفر به سیرجان، هنوز استفاده یا عدم استفاده از وی حداقل در ترکیب ابتدایی مشخص نیست. محمد نادری مدافع چپ سرخ‌های تبریزی که باتوجه به مصدومیت بازی با فولاد را از دست داده بود ولی این هفته به تمرینات تیمش اضافه شد و برخلاف سه بازیکن مذکور همراه کاروان تراکتور به سیرجان سفر خواهد کرد.

1997