نظر سرمربی چلسی راجع به اوضاع وخیم تن هاگ در منچستریونایتد

نظر سرمربی چلسی راجع به اوضاع وخیم تن هاگ در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی می گوید که هیچ حرفی برای بهتر شدن اوضاع اریک تن هاگ در منچستریونایتد ندارد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست یک بر صفر منچستریونایتد مقابل نیوکاسل در روز شنبه، بعضی از رسانه های بریتانیایی ادعا کردند که اریک تن هاگ رختکن تیمش را از دست داده و حتی بعضی از بازیکنان خواسته اند که جیدون سانچو به ترکیب تیم بازگردد. امشب از ساعت 23:45 به وقت تهران، تیم های منچستریونایتد و چلسی از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. 

به نقل از سایت گل، پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "من چیزی برای گفتن به تن هاگ ندارم. من فقط سعی می کنم که بهترین عملکرد را به همراه کادرفنی به نمایش بگذارم. ما قابلیت نصیحت کردن دیگر مربیان را نداریم. فکر می کنم که آن ها به اندازه کافی تجربه دارند. نمی خواهم راجع به اوضاع یک تیم دیگر صحبت کنم، چون این وظیفه من نیست. من باید روی تیم خودم تمرکز کنم، چون خودمان نیز مشکلات زیادی داریم. برای اریک تن هاگ و باشگاه منچستریونایتد احترام ویژه ای قائل هستم."

چلسی در حال حاضر 5 امتیاز کمتر از منچستریونایتد دارد و در آخرین بازی خود مقابل برایتون با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.

4416