جود بلینگام از وین رونی به عنوان اسطوره کودکی خود یاد کرد

جود بلینگام از وین رونی به عنوان اسطوره کودکی خود یاد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- جود بلینگام از وین رونی به عنوان اسطوره دوران کودکی خود یاد کرد.

به گزارش فوتبالی ، این ملی پوش انگلیسی از زمان انتقال تابستانی خود از دورتموند با قراردادی به ارزش ۱۳۱ میلیون یورو به رئال مادرید در فرم خیره کننده ای بوده است. او اکنون جایزه پسر طلایی ۲۰۲۳ را در اختیار دارد، زیرا او جای پای برندگان قبلی مانند رونی، لیونل مسی، پل پوگبا، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را گذاشته است. این یک لحظه فوق‌العاده غرورآفرین برای بلینگهام بود زیرا او عصر دوشنبه در مراسمی در تورین توپ طلا را کسب کرد و به بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد وین رونی به عنوان اسطوره دوران کودکی خود ادای احترام کرد.

بلینگام پس از دریافت جایزه خود گفت: "این جایزه حاصل همکاری و تلاش هم تیمی های من  برای تبدیل تیم باشگاهی و تیم ملی کشورم به بهترین تیم های جهان است. من فکر می کنم باید بهترین بازیکن ممکن باشم، این کاری است که باید انجام دهم تا به تیم خودم کمک کنم تا برنده باشد. باید بگویم پیوستن به این لیست افتخار بزرگی است.  به خصوص برای من زیرا می‌توانم بگویم که وین رونی مهم ترین الگوی من در دوران کودکی بود. انگلیسی بودن، نحوه بازی او، نحوه تلاش رونی بازیکنی بود که من از نحوه بازی او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام."

بلینگام در سال ۲۰۲۳ فوق العاده بوده است. او به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا برای فصل ۲۳-۲۰۲۲ انتخاب شد و حالا او در مادرید به عنوان بهترین گلزن تیم کارلو آنچلوتی ظاهر شده و در ۱۷ بازی در تمامی رقابت ها ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

۱۰۰۹