گزارش ویژه/ سیبل گولسیانی؛ از کسر امتیاز تا تیرک افقی

گزارش ویژه/ سیبل گولسیانی؛ از کسر امتیاز تا تیرک افقی

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع گرجستانی پرسپولیس احتمالا بدترین روز دوران فوتبالش را تجربه کرد. 

به گزارش فوتبالی، در نیمه دوم بازی پرسپولیس و الدحیل قطر، پرسپولیس به شدت حمله می‌کرد تا گل دوم را که به معنای صعود این تیم بود بزند. در اوج حملات پرسپولیس، محمد عمری موفق شد در دقیقه 81 پنالتی بگیرد.

بهترین و قابل اعتمادترین بازیکن پرسپولیس در ضربات پنالتی یعنی گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد. سابقه خوبِ او در زدن پنالتی باعث شده بود همه این پنالتی را گل بدانند اما گولسیانی ضربه پنالتی‌اش را به سمت چپ دیرک افقی زد! 

این اولین بار بود که مدافع گرجی در پرسپولیس پنالتی‌اش را خراب می‌کرد. او قبلا یک بار هم در سپاهان پنالتی‌اش را مقابل ماشین‌سازی و حامد لک از دست داده بود.

این البته پایان بدبیاری گئورگی نبود. دو دقیقه بعد در موقعیتی که چندان هم خطرناک به نظر نمی‌رسید گولسیانی در دوئل با اولونگا به زمین خورد و توپ را از دست داد و همان توپ تبدیل به گل دوم الدحیل شد

ابتدا به نظر می‌رسید روی گولسیانی خطا صورت گرفته است اما تصاویر آهسته خطایی را نشان نداد و داور درستی گل را تایید کرد. همه این اتفاقات در دو دقیقه رخ داد تا مدافع گرجستانی بدترین روز همه دوران فوتبالش را تجربه کند.

نکته قابل توجه درباره گولسیانی این است که او امسال برای هواداران پرسپولیس، خوش‌یمن نبوده است. گئورگی، به صورت ناخودآگاه باعث کسر امتیاز از پرسپولیس شد و مدیران این باشگاه بدون توجه به قوانین جدید کارگروه ناظر بر قراردادهای سازمان لیگ، پرداخت مالیات قرارداد او و همچنین اجاره مسکن و تامین خودروی او را به اشتباه تقبل کردند. اتفاقی که باعث کسر یک امتیاز از پرسپولیس شد.

امشب هم در حالیکه هیچ کسی فکر نمی‌کرد مدافع گرجستانی پنالتی‌اش را خراب کند، او با یک ضربه باورنکردنی و با ارتفاع زیاد و در شرایطی که دروازه‌بان الدحیل از مهار توپ ناامید شده بود، توپ را به تیر افقی دروازه کوبید تا هواداران تیمش را شوکه کرده باشد و آه از نهاد میلیون‌ها هوادار پرسپولیس، بلند شود.

گزارش از سالار علیخواه

1359