گلایه دایی از پیشکسوتان پرسپولیس؛ به خاطر جذب طارمی مسخره‌ام کردند!

گلایه دایی از پیشکسوتان پرسپولیس؛ به خاطر جذب طارمی مسخره‌ام کردند!

پایگاه خبری فوتبالی – شهریار فوتبال ایران می‌گوید به خاطر جذب چند بازیکن مستعد و آینده‌دار مسخره شده است

به گزارش فوتبالی، مصاحبه‌ای که امروز از علی دایی منتشر شده است نکات جالب زیادی دارد. اما یکی از نکات جالب، انتقادی است که دایی از پیشکسوتان پرسپولیس داشته است! البته انتقاد دایی از پیشکسوتان پرسپولیس ارتباطی به برخورد آنها با یحیی گل‌محمدی در روزهای اخیر ندارد. بلکه مستقیما به خود دایی مربوط می‌شود.

علی دایی یکی از مربیانی است که در شناسایی استعدادهای جوان و بازی دادن به آنها زبانزد است. خیلی از ستاره‌های امروزِ فوتبال ایران که در حال حاضر در تیم ملی یا در باشگاه‌های بزرگ بازی می‌کنند کشف خود دایی هستند.

شاید معروف‌ترین کشف دایی مهدی طارمی باشد. اما او به جز طارمی، چند فوتبالیست جوان و بااستعداد دیگر را هم به پرسپولیس آورد و به فوتبال ایران معرفی کرد. بازیکنانی مثل احمد نوراللهی، امید عالیشاه و مهرداد کفشگری. آخرین فوتبالیستی هم توسط دایی به فوتبال ایران شناسانده شد رضا اسدی است.

اما دایی در مصاحبه امروزش گفته است که پیشکسوتان پرسپولیس به خاطر جذب این بازیکنان او را مسخره می‌کردند! دایی در این باره با گلایه از پیشکسوتان پرسپولیس گفته است: «زمانی که من در پرسپولیس بودم، پولی نداشتیم. اصلا چیزی نداشتیم. هر بازیکنی را هم که می‌آوردم، همین پیشکسوتان عزیز مسخره‌ام می‌کردند. سر همین مهدی طارمی چقدر مسخره کردند! یا درمورد احمد ‌نوراللهی، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و خیلی‌های دیگر. اما یکی از این بزرگواران نیامد به من راه ‌حلی بدهد که علی‌آقا این راهکار می‌تواند به شما و پرسپولیس کمک کند. همیشه و همواره باید این تعامل میان پیشکسوتان ارزشمند پرسپولیس و سرمربی وقت تیم برقرار باشد. اگر این تعامل نباشد، همین مسائلی پیش می‌آید که الان اتفاق افتاده است

1359