رکورد منفی دیگر در لیگ عربستان: فقط 264 تماشاگر در یک بازی!

رکورد منفی دیگر در لیگ عربستان: فقط 264 تماشاگر در یک بازی!

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود آن که هزینه های زیادی برای خرید ستارگان توسط فوتبال عربستان انجام شده اما همچنان آمار تماشاگران در برخی بازیهای این لیگ به شدت پایین است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در زمستان گذشته راهی لیگ عربستان شد و بعد از آن هم شمار زیادی از ستارگان فوتبال دنیا راه حضور در این لیگ را در پیش گرفتند تا به جذابیت این لیگ کمک کنند اما با وجود حضور نامهایی نظیر بنزما، نیمار، محرز، فابینیو و فیرمینو همچنان به نظر می رسد که فوتبالدوستان عربستانی به برخی بازیها روی خوش نشان نمی دهند.

دیلی استار گزارش داده است که بازی الریاض و الهزم در لیگ عربستان به آمار بسیار ضعیف 264 تماشاگر رسیده است. این بازی در ورزشگاه فیصل بن فهد برگزار شد که گنجایش 22188 تماشاگر را دارد. این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که سکوهای آبی رنگ ورزشگاه عملا خالی بودند. البته همچنان رکورد کم تماشاگرترین بازی فصل لیگ عربستان در اختیار بازی الریاض و الاخدود با 133  تماشاگر است!

البته در برخی بازیها همچنان آمار تماشاگر بسیار بالا است. به طور مثال یکی از بازیهای الهلال در این فصل به رکورد 59600  تماشاگر رسیده است. البته الاتفاق با حضور جرارد روی نیمکت و ستارگانی نظیر هندرسون و دمارای گری نتوانسته توجه هواداران را جلب کند و به طور مثال بازی این تیم و ابها فقط 976 تماشاگر داشته است!

4125