مشتریان اروپایی برای ستاره صربستانی الهلال

مشتریان اروپایی برای ستاره صربستانی الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که الهلال کار دشواری برای حفظ ستارگان خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دارد چرا که برخی از بازیکنان این تیم، عملکرد درخشانی داشته اند و نگاه باشگاه های مختلف حتی در سطح اروپا را به خود جلب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، الهلال با فاصله هفت امتیازی نسبت به النصر در صدر جدول لیگ عربستان قرار گرفته و به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اسیا راه یافته و در جمع هشت تیم برتر جام حذفی عربستان نیز قرار دارد. 

پیش از این رسانه های انگلیسی از تمایل تیم هایی نظیر نیوکاسل و آرسنال به روبن نوسط هافبک پرتغالی الهلال خبر داده بودند و حالا اکرم کونور خبرنگار ترکیه ای مدعی شده است که یکی دیگر از بازیکنان الهلال نگاه باشگاه های اروپایی را به خود جلب کرده است هر چند که به صورت دقیق به اسم این باشگاه ها اشاره ای نداشته است.

خبرنگار ترکیه ای در شبکه اجتماعی اکس گزارش داده است که چندین باشگاه اروپایی در نظر دارند که سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک صربستانی را در زمستان بخرند. بازیکن سابق لاتزیو، عملکرد درخشانی در الهلال داشته است و نگاه بزرگان اروپا به او جلب شده است. این بازیکن 28 ساله در سالهای اخیر مورد توجه باشگاه هایی نظیر میلان و یوونتوس قرار داشت اما در نهایت در تابستان گذشته راهی الهلال شد که فعلا در فوتبال عربستان خوش درخشیده است. 

4125