بهترین بازیکن لیگ انگلیس از نگاه جورجینیو چه کسی است؟

بهترین بازیکن لیگ انگلیس از نگاه جورجینیو چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو هافبک ایتالیایی آرسنال، انتخاب خود برای بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش ایتالیایی به مدت پنج سال است که در لیگ انگلیس حضور دارد. او در سال 2018 با 50 میلیون پوند از ناپولی به چلسی پیوست که در آن زمان، حس و حال فوق العاده ای داشت و با تیمش به قهرمانی اروپا رسید. 

این بازیکن 31 ساله در این باره که بهترین بازیکن حال حاضر لیگ انگلیس چه کسی است، نظر مشخصی دارد. جورجینیو به کوین دی بروینه هافبک منچسترسیتی و هوش بالایش اشاره کرد اما از نظر او، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بهترین  بازیکن حال حاضر لیگ برتر است چرا که قدرت بدنی، سرعت و آمادگی ذهنی بالایی دارد. وی به اتلتیک گفت:" کوین دی بروینه خارق العاده است اما فکر می کنم که محمد صلاح در سطح دیگری قرار دارد. صلاح را بهترین می دانم، بسیار قدرتی و سریع است. ذهنیتش نیز فوق العاده است. البته کوین از نظر هوش درون زمین در سطح فوق العاده ای قرار دارد. مهارش خیلی مشکل است چون همیشه در مکان مناسبی قرار دارد و نمی دانی که ناگهان به کجا می رود." 

دی بروینه فصل گذشته یکی از ستارگان منچسترسیتی بود اما در این فصل به علت مصدومیت فقط 20  دقیقه بازی کرده و در حال حاضر در تلاش است تا هر چه زودتر ریکاوری کند و در نیم فصل دوم به میادین برگردد. 

4125