مشکلی که تیلور سوییفت ممکن است برای لیون ایجاد کند

مشکلی که تیلور سوییفت ممکن است برای لیون ایجاد کند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه المپیک لیون، شروع فصل فاجعه باری را داشته است که ممکن است که با یک بحران بزرگ در ماه ژوئن مواجه شوند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه تاریخی فوتبال فرانسه که در حال حاضر در قعر جدول قرار دارد، ممکن است که به خاطر کنسرت تیلور سوییفت مجبور شود که محل یکی از بازیهای خانگی خود را عوض کند!

البته هنوز زمان زیادی تا آن بازی مانده و اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد اما در صورتی که کار لیون به بازی پلی آف بقا در لیگ فرانسه کشیده شود، تاریخ بازی انها با زمان کنسرت تیلور سوییفت یکسان می شود. این خواننده سرشناس آمریکایی قرار است که در روز 12 خرداد 1403 در ورزشگاه لیون، کنسرت خود را برگزار کند.

اگر لیون در پایان فصل در رتبه شانزدهم لیگ فرانسه قرار بگیرد، باید در بازی پلی آف بقا در لیگ فرانسه شرکت کند. آنها در آن صورت باید به مصاف قهرمان پلی آف لیگ دسته دو بروند که بازی برگشت در ورزشگاه باشگاه گروپاما همزمان با کنسرت تیلور سوییفت خواهد بود. در حقیقت در حال حاضر بلیت فروشی کنسرت تیلور سوییفت نیز انجام شده است و امکان تغییر تاریخ این رویداد وجود ندارد. 

در حال حاضر هدایت لیون به عهده پیر ساژه است که سومین مربی این تیم در فصل جاری پس از لورن بلان و فابیو گروسو به شمار می رود. لیون با هفت امتیاز در قعر جدول لیگ فرانسه جای گرفته و احتمال سقوطشان بسیار زیاد است. 

در صورتی که کار لیون به پلی آف کشیده شود، احتمالا آنها مجبور خواهند شد که محل بازی خانگی خود را عوض کنند تا تداخلی با کنسرت تیلور سوییفت ایجاد نشود!

4125