دعوت هافبک تراکتور و مهاجم صنعت نفت به تیم ملی عراق

دعوت هافبک تراکتور و مهاجم صنعت نفت به تیم ملی عراق

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال عراق لیست ۵۰ نفره خود را مشخص کرده است که نام بازیکن با تجربه تراکتور در این لیست به چشم می خورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از winwin، خسوس کاساس سرمربی تیم ملی فوتبال عراق تصمیم گرفته است در فهرست اولیه تیمش برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ - قطر، بازیکنان حرفه‌ای جدیدی را به جمع "شیرهای بین النهرین" دعوت کند.

کاساس در حال حاضر فهرست اولیه تیم ملی عراق را برای جام ملت‌های آسیا در قطر که متشکل از ۵۰ بازیکن بومی و حرفه‌ای از جهان عرب، ایران و اروپا است، انتخاب کرده است.

کاساس، علی یوسف مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را به دلیل درخشش اخیرش در این تیم به تیم ملی دعوت کرد. همچنین تصمیم گرفت منتظر ماجد و هاماربی سوئدی بازیکن دو رگه عراقی را به تیم ملی دعوت کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق آندره السناتی‌، بازیکن سیریوس سوئد را در لیست قرار داده است تا به او فرصت کامل بدهد. در ادامه شاهد بازگشت صفا هادی بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از مدت‌ها غیبت خواهیم بود. بود علاوه بر صفا هادی آلن محی الدین بازیکن سوئدی اوتسیکتن سه، ال بحرینی و ضرغام اسماعیل بازیکنانی هستند که به اردوی تیم ملی عراق فراخوانده خواهند شد.

تیم ملی فوتبال عراق ششم ژانویه در یک دیدار دوستانه به مصاف کره جنوبی خواهد رفت. عراقی‌ها در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر با تیم‌های ژاپن، ویتنام و اندونزی همگروه است.

7474