واکنش افسری به گلایه تراکتور: پس ما برویم در تبریز بازی کنیم!

واکنش افسری به گلایه تراکتور: پس ما برویم در تبریز بازی کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی - حیدر افسری راجع به گلایه باشگاه تراکتور و شرایط فرودگاه سیرجان توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه تراکتور دیروز با انتشار مطلبی مدعی شد که بابت سفر به سیرجان برای بازی با گل‌گهر باید سفری ۵ ساعته و زمینی از کرمان به سیرجان داشته باشند و رسانه تی‌تی‌ها از این سفر با واژه «طاقت فرسا» یاد کرده بود.

توضیح تراکتوری‌ها این گونه است که به دلیل اینکه به تازگی فرودگاه سیرجان غیرعملیاتی شده، اعضای این تیم باید به ناچار راهی کرمان شوند و سپس فاصله حدود ۱۹۰ کیلومتری کرمان تا سیرجان را که بیش از ۱۵۰ دقیقه به طول می‌انجامد با دو دستگاه اتوبوس طی کنند که با احتساب زمان برگشت، جمعاً ۵ ساعت مسافرت زمینی در انتشار کاروان قرمزهاست.

تراکتور در ادامه به قوانین AFC استناد کرده و مدعی شده طبق این قوانین فاصله محل برگزاری تا نزدیک‌ترین فرودگاه نباید بیش از ۱۲۰ کیلومتر باشد.

در همین راستا خبرنگار “فوتبالی” با حیدر افسری گفت‌گویی داشته تا نظر وی در این زمینه را جویا شود. افسری در ابتدا با اعلام اینکه این موضوع را از جانب تراکتوری‌ها نشنیده چنین می‌گوید: «پس اگر تراکتور می‌خواهد ما به تبریز برویم و‌ بازی کنیم!»

وی ادامه داد: «این از عهده باشگاه گل‌گهر خارج است و در حال تعمیر هستند. ما که نمی‌توانیم فرودگاه بسازیم. ضمن اینکه سازمان لیگ هم اطلاع داشته است. ما چند سالی است که در لیگ برتر هستیم و الان نزدیک یک ماه است باند فرودگاه سیرجان در حال تعمیر است و بسته است. خود ما هم از کرمان تردد می‌کنیم.»

افسری در ادامه به شرایط میزبانی مسجدسلیمان در فصل گذشته هم اشاره کرد و گفت چرا آن زمان اعتراضی نبوده است: «سفر به مسجدسلیمان از ۲۰۰ کیلومتر هم بیشتر بود و همه تیم‌ها می‌آمدند و می‌رفتند و نه قانونی بود و نه هتلی! این اتفاق به خاطر تعمیر افتاده و از عهده ما خارج است.»

سرپرست گل‌گهر در پایان مدعی شد این موضوع از سمت تراکتوری‌ها به باشگاه سیرجانی اطلاع داده نشده است: «به ما نامه‌ای از باشگاه تراکتور نیامده است. با آقای نصیرزاده هم در ارتباط هستیم و دیشب که صحبت کردیم چیزی به ما نگفت.»

1997