توضیح جدید دایی: به ما حواله دادند اما با ۷۰ درصد مالیات!

توضیح جدید دایی: به ما حواله دادند اما با ۷۰ درصد مالیات!

پایگاه خبری فوتبالی - علی دایی توضیح جدیدی راجع به اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی ۱۹۹۸ داده است.

به گزارش فوتبالی، بحث اهدای حواله خودرو به فوتبالیست‌ها این بار با اهدای این پاداش به تیم ملی ۱۹۹۸ داغ شده است. پس از اینکه علی دایی در صحبت‌هایی مدعی شد هیچ پاداشی بابت صعود به جام جهانی دریافت نکرده‌اند، داریوش مصطفوی رئیس وقت فدراسیون فوتبال این صحبت‌ها را تکذیب کرده و گفت دولت به بازیکنان آن زمان تیم ملی حواله خودرو پاداش داده است.

در ادامه بیژن ذوالفقارنسب مربی وقت تیم ملی و مهدی پاشازاده یکی از بازیکنان آن دوره هم اهدای حواله را تایید کردند با این تفاوت که ذوالفقارنسب مدعی بود این حواله سود خوبی داشته و برخی بازیکنان آن را به ریال تبدیل کردند ولی پاشازاده این پاداش را چندان مفید و سودبخش توصیف نکرده بود.

حال دایی در صحبت‌های جدید خود به تکذیب ادعایش توسط داریوش مصطفوی واکنش نشان داده و می‌گوید حواله وارد کردن خودرو با پرداخت ۷۰ درصد مالیات به بازیکنان آن دوره اهدا شده که به درد کسی نخورده است.

دایی در این زمینه چنین توضیح می‌دهد:

«بله، حواله دادند. اما با 70 درصد مالیات! نه مثل امروز بدون عوارض و محدودیت حجم موتور و .... اگر می‌خواستیم اتومبیل وارد کنیم، باید 70 درصد مالیاتش را خودمان پرداخت می‌کردیم. من علاقه خاصی به داریوش‌خان دارم، احترام خاصی برای ایشان قائلم. در حق من خیلی بزرگی کرده‌اند اما آن حواله‌ها به درد کی خورد؟ مگر آن زمان می‌شد خودروی خاصی وارد کرد؟ خانه هم که می‌گویند قرار بود از آپارتمان‌های نواب بدهند، اگر شما یک متر از این آپارتمان‌ها را دیدید، بازیکنان تیم 98 هم دیدند.»

1997