دایی و توضیح دوری از فوتبال: از طرف خودم شرایط مهیا نیست

دایی و توضیح دوری از فوتبال: از طرف خودم شرایط مهیا نیست

پایگاه خبری فوتبالی - علی دایی بازگشت به فوتبال را غیرممکن نمی‌داند ولی مدعی است از سمت خودش شرایط مهیا نیست.

به گزارش فوتبالی، علی دایی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و آسیاست. مهاجمی که پس از بازنشستگی به عنوان بازیکن تصمیم گرفت به عنوان سرمربی کار خود را ادامه دهد ولی حالا مدت‌هاست که دوری از فوتبال را تجربه می‌کند؛ دوری‌ای که بسیار طولانی شده و به ۱۶۷۴ روز رسیده است.

دایی در  بخشی از مصاحبه‌اش با تابناک، درباره این موضوع صحبت کرده و گفته است: «شما این را در نظر داشته باشید که هر کسی یک روزی دوره حضورش در فوتبال به اتمام می‌رسد. خوشبختانه من از قبل به این دوران فکر می‌کردم. الان هم از فوتبال دور هستم. البته در همین مدتی که ذکر کردید، خیلی پیشنهاد برای همکاری به من شد اما خودم خواستم که نیایم و کار فوتبالی نکنم. من همیشه عاشق فوتبال بوده و هستم و خواهم بود.مگر می‌شود یکی مثل من که همه چیزش را از فوتبال دارد، این همه سال تلاش کرده باشد، برای اعتلای فوتبال ایران ۹ مرتبه زیر تیغ جراحی قرار گرفته باشد و عاشق فوتبال نباشد؟»

اما مهم‌ترین قسمت صحبت‌های سرمربی سابق تیم ملی جایی است که وی مدعی است شرایط از سمت خودش برای بازگشت مهیا نیست؛ هر چند بازگشت به فوتبال را غیرممکن نمی‌داند: «غیرممکن که نیست اما این را باید اضافه کنم که برای حضور دوباره‌ام، شرایط مهیا نیست و این هم از طرف خودم است. وگرنه خیلی‌ها برای همکاری به من لطف داشتند.از تیم‌ملی گرفته تا تیم‌های باشگاهی پیشنهادات خود را دادند.اما خودم نخواستم که فعلا به فوتبال برگردم.»

1997