گزارش هفتگی؛ نگاهی به عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

گزارش هفتگی؛ نگاهی به عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی عملکردهای متفاوتی در مسابقات باشگاهی خود داشتند.

به گزارش فوتبالی، هال سیتی در هفته هجدهم چمپیونشیپ میزبان روترهام یونایتد بود و موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر یک حریفش را شکست دهد. اللهیار صیادمنش در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. اما در هفته نوزدهم، هال سیتی در غیاب صیادمنش با نتیجه دو بر یک مغلوب واتفورد شد. هال سیتی با 30 امتیاز در رده ششم جدول چمپیونشیپ قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا فاینورد به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود. اما در هفته چهاردهم لیگ برتر هلند فاینورد به مصاف آیندهوون رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمانش شد. جهانبخش همانند بازی گذشته به دلیل مصدومیت در دیدار حساس تیمش غایب بود. فاینورد با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

در دیگر دیدار از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پورتو میهمان بارسلونا بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. مهدی طارمی به طور کامل در زمین حضور داشت و یک گل هم به ثمر رساند که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال پورتو به مصاف فامالیسائو رفت و با سه گل پیروز شد. طارمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. پورتو با 28 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

محمد محبی (روستوف)

روستوف در حضور کامل محمد محبی به مصاف زسکا مسکو رفت و با دو گل شکست خورد. روستوف تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر روسیه با 20 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

در هفته پنجم رقابت های لیگ کنفرانس اروپا دینامو زاگرب موفق شد با دو گل از سد آستانه عبور کند. صادق محرمی به طور کامل در میدان حضور داشت. اما در هفته هفدهم لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب با دو گل میزبان خود اسلاون را شکست داد. صادق محرمی در این دیدار همانند بازی قبلی به طور کامل بازی کرد. دینامو زاگرب با 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا. ک آتن)

آ.ا.ک آتن در هفته پنجم لیگ اروپا و در شبی که احسان حاج صفی را در ترکیب داشت، با یک گل مغلوب برایتون شد. میلاد محمدی در این دیدار نیمکت نشین بود. اما در هفته سیزدهم سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن با یک گل آریس سالونیک را شکست داد. احسان حاج صفی به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی نیمکت نشین بود. آ.ا.ک آتن با 30 امتیاز در رده دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار دارد. 

مهدی قایدی (اتحاد کلبا)

در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر امارات اتحاد کلبا میهمان الامارات بود و موفق شد میزبان را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد. مهدی قایدی 86 دقیقه در زمین حضور داشت، دو گل به ثمر رساند و دو پنالتی برای تیمش کسب کرد. اتحاد کلبا با این برد 11 امتیازی شد و به رده نهم جدول لیگ برتر امارات صعود کرد.

احمد نوراللهی (الوحده)

در دیگر دیدار هفته نهم لیگ برتر امارات، الوحده به مصاف النصر رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. احمد نوراللهی 85 دقیقه در زمین حضور داشت. الوحده با 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

امید ابراهیمی (الشمال)، محمدامین حزباوی (السد)

الشمال و السد در هفته دهم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که السد با چهار گل الشمال را شکست داد. امید ابراهیمی 88 دقیقه در زمین حضور داشت و محمدامین حزباوی در این دیدار 74 دقیقه برای تیمش بازی کرد. اما در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، السد میزبان نسف قرشی بود که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. محمدامین حزباوی به طور کامل در زمین حضور داشت و پاس گل اول تیمش را ارسال کرد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

اومونیا در حضور 86 دقیقه‌ای کریم انصاری فرد موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد اوتلوس عبور کند. اومونیا با 26 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

سعید عزت اللهی (وایله)

در هفته هفدهم سوپر لیگ دانمارک وایله میهمان راندرس بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. سعید عزت اللهی به طور کامل در زمین حضور داشت. وایله با 14 امتیاز در رده یازدهم جدول سوپر لیگ دانمارک قرار دارد.

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لوتون تاون رفت و با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد. سامان قدوس که از ابتدا در ترکیب حضور داشت، در دقیقه 77 تعویض شد.

 علی قلی زاده (لخ پوزنان)

لخ پوزنان در شبی که علی قلی زاده 74 دقیقه در زمین حضور داشت موفق شد با یک گل از سد کورونا عبور کند. لخ پوزنان با 32 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور و ترابزون اسپور در هفته چهاردهم سوپر لیگ ترکیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود کایسری اسپور به پایان رسید. علی کریمی و مجید حسینی در این دیدار به طور کامل بازی کردند. کایسری اسپور با 26 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

در هفته دوازدهم لیگ 2 پرتغال ماریتیمو میهمان سانتاکلارا بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. امیر عابدزاده در این دیدار برای تیمش به میدان رفت. ماریتیمو با 19 امتیاز در رده ششم جدول لیگ 2 پرتغال قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس. رم)

آ.اس.رم در حضور یک نیمه‌ای سردار آزمون با دو گل ساسولو را شکست داد. رم تا پایان هفته چهاردهم سری آ با 24 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در حضور 8 دقیقه‌ای علی علیپور با نتیجه سه بر یک مغلوب اسپورتینگ شد. ژیل ویسنته با 11 امتیاز در رده سیزدهم لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

دنیس اکرت (یونیون سن-ژیل)

در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر بلژیک یونیون سن-ژیل میزبان سرکل بروژ بود و با نتیجه دو بر یک میهمانش را شکست داد. دنیس اکرت از دقیقه 73 وارد زمین شد. یونیون سن-ژیل با 38 امتیاز صدر جدول لیگ برتر بلژیک قرار دارد.

2636