گایاردو: قدرت بدنی شاخصه اصلی سپاهان بود

گایاردو: قدرت بدنی شاخصه اصلی سپاهان بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی الاتحاد بعد از پیروزی برابر سپاهان به ستایش از قدرت بدنی بالایی شاگردان مورایس پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسپورت، دو تیم الاتحاد و سپاهان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.

این بازی که به میزبانی الاتحاد و در جده برگزار شد در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود نماینده عربستان به پایان رسید تا این تیم با ۱۵ امتیاز به عنوان تیم نخست مقتدرانه راهی دور بعد شود.

گایاردو، سرمربی آرژانتینی الاتحاد بعد از این پیروزی گفت: به خوبی می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. برابر تیمی بازی داشتیم که قدرت بدنی شاخصه آن بود. ما در طول هفته به خوبی استراحت نکرده بودیم و به همین خاطر باید به بازیکنان به خاطر کسب این پیروزی تبریک بگویم. باوجود شرایط سختی که داشتیم توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد : کانته بازیکن بزرگ و تاثیر گذاری است اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ام او را در تمرین تیم ببینم. امیدوارم که وضعیت آسیب دیدگی او بهتر شود و به تمرین گروهی برگردد. بنزما هم فعلا مصدوم است و در شرایط بازی نیست. ما جام جهانی باشگاهی را پیش رو داریم. امیدوار بودم که قبل از چنین بازی های بزرگی تیم کامل شود اما متاسفانه اینگونه نیست.

سرمربی الاتحاد در پایان گفت: من به تازگی هدایت الاتحاد را برعهده گرفته ام و برای رساندن تفکرات خود به بازیکنان به زمان نیاز دارم. نمی شود که یک شبه وضعیت را تغییر داد. شک نکنید که با گذشت زمان و بازگشت بازیکنان مصدوم شرایط تیم تغییر خواهد کرد و بهتر ظاهر می شویم.

7474