سرسخت ترین مدافعانی که هری کین جلوی آنها بازی کرده است

سرسخت ترین مدافعانی که هری کین جلوی آنها بازی کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین، مهاجم گلزن بایرن مونیخ و تیم ملی انگلیس درباره سرسخت ترین و بهترین مدافعانی که جلوی آنها بازی کرده صحبت کرد که یکی از آنها اسطوره و کاپیتان سابق چلسی بود.

به گزارش فوتبالی، هری کین در ده سال گذشته یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال، چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی بوده است. این مهاجم انگلیسی در تابستان گذشته پس از کش و قوس های بسیار و رد پیشنهادات تیم های مختلف از جمله رئال مادرید که یکی از برجسته ترین باشگاه های خواهان کین بود، بالاخره تاتنهام را به مقصد مونیخ ترک کرد. در مصاحبه ای که هری کین با یکی از رسانه ها انجام داد درباره سرسخت ترین مدافعانی که تا الان جلوی آنها بازی کرده بود اینطور گفت: "یکی از بهترین و سرسخت ترین مدافعانی که جلویش بازی کردم، جان تری کاپیتان سابق چلسی بود. او بسیار باهوش بود و قدرت بدنی فوق العاده ای هم داشت و البته یکی از بهترین های چلسی و تیم ملی انگلیس در زمان بازیگری اش بود."

هری کین در ادامه گفت: "مدافع دیگری که واقعا سخت می شد از او عبور کرد و او هم از هوش بالایی برخوردار بود، جورجیو کیلینی بود. من هم زمانی که مقابل ایتالیا بازی می کردیم و هم زمانی که با یوونتوس روبرو شدیم در مقابل کیلینی شرایط سختی داشتم. او از قدرت بدنی اش به بهترین شکل ممکن استفاده می کند و در نبردهای هوایی و سرزنی هم به سختی می شود با او مقابله کرد." جان تری زمانی که در آن چلسی رویایی خوزه مورینیو بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت یکی از بهترین های لیگ جزیره بود و با توجه به دوران بازی کوتاهی که نسبت به بقیه بازیکنان داشت، اما با افتخاراتی که به دست آورد، نام خود را برای همیشه در لیست بهترین های تاریخ فوتبال ثبت کرد. از کیلینی هم که در حال حاضر در لیگ فوتبال آمریکا و در تیم لس آنجلس گلکسی توپ می زند می توان به عنوان یکی از باهوش ترین و سرسخت ترین مدافعان تاریخ فوتبال یاد کرد.

هری کین و باواریایی ها امیدوارند که با پیروزی در بازی بعدی خود در بوندسلیگا مقابل آینتراخت فرانکفورت و متوقف شدن لورکوزنی ها که پدیده این فصل بوندسلیگا به شمار می روند بتوانند خود را یک قدم دیگر به صدرنشینی نزدیک کنند تا با لغزش یاران ژابی آلونسو قهرمانی بوندسلیگا را مثل سالهای گذشته از آن خود کنند.

1369