کواراتسخلیا در ژانویه ناپولی را ترک نمی کند

کواراتسخلیا در ژانویه ناپولی را ترک نمی کند

پایگاه خبری فوتبالی- احتمالی جدایی هافبک گرجستانی ناپولی در نقل و انتقالات زمستانی اروپا کم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، مطابق خبر فابریزیو رومانو علیرغم اینکه در هفته گذشته خبرهایی مبنی بر مذاکره خویچا کواراتسخلیا هافبک خلاق ناپولی با چلسی منتشر شده بود اما به شدت نظر می رسد چلسی در حال حاضر هیچ نوع مذاکره ای را برای انتقال این بازیکن با تیم ایتالیایی آغاز نکرده یا توافقی صورت نگرفته است.

همچنین طبق اخبار منتشر شده در ماه ژانویه هیچ خبری از جدایی این بازیکن نخواهد بود زیرا کواراتسخلیا در شرایط فعلی فروشی نیست. ناپولی در شرایطی است احتمالا ویکتور اوسیمن در تابستان آینده باشگاه را ترک خواهد کرد بنابراین ایده تیم ایتالیایی این است که کواراتسخلیا را در تیم خود حفظ کنند و در نهایت اوسیمن را به فروش برسانند. البته این موضوع در صورتی به جریان خواهد افتاد که ناپولی با تیم خواهان ویکتور اوسیمن به توافق برسد.

در حال حاضر باشگاه چلسی یکی از تیم هایی که علاقه مند به جذب هردو مهره تهاجمی تیم شهر ناپل ایتالیا است اما برا ی کواراتسخلیا از مشتری های پروپاقرص دیگری مانند رئال مادرید و یا آرسنال هم نام برده می شود. باید دید دی لورنتیس مالک باشگاه ناپولی چه زمانی حاضر به فروش دو ستاره گران قیمت خود خواهد شد.

۱۰۰۹