بلینگام و یاد کردن از مسی پس از کسب جایزه پسر طلایی

بلینگام و یاد کردن از مسی پس از کسب جایزه پسر طلایی

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام در ادامه دوران خوبی که در آن قرار دارد، برنده دو جایزه پسر طلایی شد و در مراسم گلدن بوی یا همان پسر طلایی این جایزه ها را دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام یک جایزه پسر طلایی را با نظر و رای هواداران و یک جایزه پسر طلایی هم با نظر و رای کارشناسان به دست آورد. بلینگام در حقیقت به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 ساله‌ی سال 2023 میلادی انتخاب شد. بلینگام در حال حاضر آقای گل رقابت های لالیگا است و عملکرد بسیار خوبی در رئال مادرید داشته است و باید دید که ادامه روند او به چه شکل پیش خواهد رفت. جود بلینگام یکی از بازیکنانی است که در آینده ای نه چندان دور این شانس را دارد که فاتح جایزه توپ طلا شود.

جود بلینگام پس از بردن جایزه پسر طلایی از لیونل مسی هم یاد کرد. او گفت:" مسی هم جایزه پسر طلایی را برد و پس از آن در دوران حرفه ای خود هشت بار برنده جایزه توپ طلا شد. این یک دستاورد ویژه است."

بلینگام درباره رئال مادرید هم گفت:" رئال مادرید بهترین تیم در دنیا است. فقط سعی می کنم که به تیم خودم کمک کنم و بهتر شوم چرا که این تنها چیزی است که مهم است."

ستاره انگلیسی که این جایزه را در شهر تورین ایتالیا دریافت کرد، گفت:" بابت کسب جایزه پسر طلایی خوشحالم و بابت دعوت شدنم به این شهر ممنونم."

1470