تراشتگن شاید مجبور به جراحی شود

تراشتگن شاید مجبور به جراحی شود

پایگاه خبری فوتبالی- مارک آندره تراشتگن بازیکن بارسلونا در حال بررسی انجام عمل جراحی برای رفع مشکل کمر خود است.

به گزارش فوتبالی ، این دروازه بان به دلیل مصدومیت در بازی های ملی ماه گذشته از تیم آلمان کناره گیری کرد و از ۱۲ نوامبر فوتبال بازی نکرده است. البته گفته می شود عمل جراحی هم تضمینی برای حل این مصدومیت نیست، بنابراین بازیکن و باشگاه همچنان در حال بررسی هستند. تراشتگن احتمالاً باید دو ماه پس از عمل جراحی برای ریکاوری کامل تلاش کند، بنابراین در مورد جراحی باید سریع تصمیم گیری شود تا تراشتگن برای بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فوریه آماده شود.

ژاوی پس از پیروزی یکشنبه مقابل اتلتیکو مادرید به The Athletic در مورد تراشتگن گفت: "او چند بار وضعیت خود را آزمایش کرد، اما هنوز درد دارد. ما هفته آینده در مورد جراحی او تصمیم گیری خواهیم کرد. در حال حاضر مصدومیت کمر به او اجازه نمی دهد آنطور که شایسته است بازی کند. مارک به قدری درگیر تیم است که وقتی نمی تواند برای ما بازی کند و به تیم کمک کند افسرده است اما نکته مهم سلامتی او است."

تراشتگن پیش از هر یک از سه بازی قبلی بارسلونا تحت آزمایش قرار گرفته اما مصدومیت او مانع از بازی شد. البته ایناکی پنا جانشین آلمانی این دروازه بان مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا عملکرد خوبی داشته است.

۱۰۰۹