الاتحاد دو - سپاهان یک| الاتحاد به سپاهان باج نداد/ بخت با طلایی‌پوشان یار نبود

الاتحاد دو - سپاهان یک| الاتحاد به سپاهان باج نداد/ بخت با طلایی‌پوشان یار نبود

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم‌های الاتحاد و سپاهان با برتری دو بر یک نماینده عربستان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه سپاهان ایران در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف الاتحاد عربستان رفت.

تیم الاتحاد خیلی زود در نیمه اول به گل رسید و صالح العمری موفق شد با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه سپاهان را در دقیقه 14 باز کند.

سپاهان که نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، با شروع نیمه دوم قدری تهاجمی‌تر بازی کرد و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم رامین رضاییان با ضربه سر دروازه الاتحاد را باز کرد تا بازی مساوی شود.

اما علیرغم تلاش‌های زیاد سپاهانی‌ها در ادامه بازی، این نماینده عربستان بود که موفق شد برای بار دوم دروازه سپاهان را باز کند تا بازی در پایان با برتری دو بر یک الاتحاد به پایان برسد.

صعود سپاهان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان پیش از این قطعی شده بود و شاگردان مورایس علیرغم شکست مقابل تیم صدرنشین، توانستند با کسب 10 امتیاز به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم صعود کنند.

الاتحاد هم با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C صعود کرد.

هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

الاتحاد عربستان - سپاهان ایران

دوشنبه 13 آذر، ساعت 21:30

ترکیب الاتحاد

عبدالله المعیوف، احمد حجازی (هوساوی '76)، لوئیز فیلیپه، مهند الشنقیطی (عبدالرحمان العبود '71)، زکریا هوساوی، فیصل الغامدی، فابینیو، صالح العمری (احمد بامسعود '83)، مروان الصحفی، ژوتا (الشمرانی '83) و عبدالرزاق حمدالله (هارون کامارا '83)

سرمربی: مارسلو گایاردو

 ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد قربانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور (رضا شکاری '71)، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (احسان پهلوان '3+90)، آریا یوسفی (سیاوش یزدانی '3+90)، رضا اسدی (کاوه رضایی '71) و شهریار مغانلو (عیسی آل‌کثیر '77)

سرمربی: ژوزه مورایس

شرح گل

الاتحاد (۱-۰): در دقیقه ۱۴ صالح العمری بازیکن تیم فوتبال الاتحاد روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی موفق شد دروازه نیازمند را باز کند.

گل اول الاتحاد به سپاهان

سپاهان (۱-۱): در دقیقه ۴۸ ارسال محمد دانشگر به نقطه کور مدافعین الاتهاد روی تیرک دوم و حضور به موقع رامین رضاییان و ضربه سر او به زاویه موافق گل تساوی را رقم زد.

گل اول سپاهان به الاتحاد

الاتحاد (۲-۱): در دقیقه ۷۰ یک پاس عمقی در کانال بین مدافع میانی و مدافع راست سپاهان ژوتا را در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار داد و او هم موفق شد با یک ضربه نوک پا در حالی که خوش شانسی هم چاشنی کار شد گل دوم را وارد دروازه سپاهان کند.

گل دوم الاتحاد به سپاهان<br>

کارت زرد

الاتحاد: لوییز فیلیپه (دقیقه ۱۹)، عبدالرزاق حمدالله (دقیقه ۴۵)، فیصل الغامدی (دقیقه 68)، زکریا الهوساوی (دقیقه 3+90)

سپاهان: دابو (دقیقه 45)، رضا اسدی (دقیقه ۶۸)، پیام نیازمند (دقیقه 88)

دقایق حساس

دقیقه 25: ضربه سر فابینیو روی ارسال کرنر با اختلاف یک کیلومتری از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲۸: شوت مهاجم الاتحاد با فاصله کم و به شکل خطرناکی از کنار دروازه نیازمند راهی اوت شد.

دقیقه ۳۱: حمدالله هم شانس خود را برای گلزنی از پشت محوطه جریمه امتحان کرد ولی شوت او کم دقت بود و با فاصله راهی بیرون شد.

دقیقه 40: ارسال کرنر رامین رضاییان با ضربه سر محمد دانشگر همراه شد ولی این ضربه با اختلاف زیاد خط عرضی زمین را طی کرد و اوت شد.

دقیقه ۴۴: در حالی که داور چینی مسابقه به سود الاتحاد اعلام پنالتی کرده بود، پس از مرور صحنه با استفاده از کمک داور ویدیویی، پنالتی را برگرداند و به حمدالله به خاطر شبیه‌سازی کارت زرد داد.

دقیقه ۴۵: رامین رضاییان روی پاس استثنایی رضا اسدی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با  سر به توپ ضربه زد ولی سنگربان الاتحاد توپ را برگشت داد و در ادامه فیلیپه با تکل توپ را از جلوی شهریار رد کرد.

دقیقه ۴۵: سپاهانی‌ها با همکاری بسیار خوب فرشاد و رامین توپ را به رضا اسدی رساندند ولی ضربه رضا اسدی ضربه خوبی به توپ نزد و سنگربان الاتحاد برای دومین مرتبه طی چند دقیقه دو نجات دروازه به نامش ثبت شد.

دقیقه ۶۰: شوت ژوتا از داخل محوطه جریمه محکم اما با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: ضربه سر رامین رضاییان برای کاوه رضایی و پاس کاوه رضایی برای شهریار می‌رفت یک گل زیبا رو برای سپاهان رقم بزند ولی مدافع الاتحاد مقابل ضربه آکروباتیک شهریار ایستادگی کرد.

دقیقه ۷۵: ضربه مستقیم رامین رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی پس از برخورد به تیرک افقی دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۸۶: سانتر بسیار خوب رامین رضاییان در نزدیکی‌های خط محوطه جریمه به عیسی رسید و شوت این بازیکن هم خطرناک بود ولی مدافع الاتحاد مانع از رسیدن شوت مهاجم سپاهان به دروازه شد.

دقیقه 2+90: سیاوش یزدانی در اولین لمس توپ خود پس از ورود به زمین می‌توانست گلزنی کند ولی ضربه سر او روی کرنر ارسالی  با اختلاف کم  از بالای دروازه به بیرون رفت.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار جذاب را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی الاتحاد 2 - 1 سپاهان

7474