عکس؛ شوخی بامزه هالند با خودش در شبکه اجتماعی اکس

عکس؛ شوخی بامزه هالند با خودش در شبکه اجتماعی اکس

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند واکنش بامزه ای به تصمیم جنجالی سیمون هوپر داور بازی منچسترسیتی و تاتنهام داشت.

به گزارش فوتبالی، بازی منچسترسیتی و تاتنهام در ورزشگاه اتحاد با نتیجه سه بر سه به اتمام رسید اما جنجال اصلی مربوط به تصمیم عجیب سیمون هوپر بود. در حقیقت در حالی که این داور در ابتدا پس از خطا روی هالند، آوانتاژ داده بود و حکم به ادامه بازی داده بود، ناگهان بازی را متوقف کرد تا جلوی موقعیت مسلم گلزنی برای گریلیش را بگیرد.  پس از بازی، بازیکنان منچسترسیتی شامل هالند به شدت به این تصمیم اعتراض کردند.

ستاره نروژی به شدت از این تصمیم ناراحت بود و حالا این ستاره با یکی از تصاویر فتوشاپی از خودش شوخی کرده است. در حقیقت هالند تصویری فتوشاپی از خودش در تابلوی معروف "جیغ" اثر ادوارد مونک را بازنشر کرده و در توصیفش نوشته است:" لعنتی، این تصویر باعث شد تا برای اولین بار امروز بخندم!"

روی کین بازیکن اسبق منچستریونایتد در مورد تصمیم هوپر گفته بود:" داور مرتکب اشتباه شد. این سوت اشتباهی بود و داور اشتباه کرد. گریلیش در موقعیت گلزنی بود و داور آوانتاژ داده بود. داور به اشتباه بازی را متوقف کرد و همه این را دیدیم. تصمیم اشتباهی بود. البته سیتی مقصر پیروز نشدنش در این بازی را باید تصمیم های خودش بداند و نمی توان کل بازی را در همان یک صحنه خلاصه کرد."

4125