غیبت ستاره برزیلی الهلال مقابل نساجی

غیبت ستاره برزیلی الهلال مقابل نساجی

پایگاه خبری فوتبالی - مالکوم ستاره برزیلی الهلال تمرین روز گذشته این تیم را به علت مصدومیت از دست داده در حالی که ناصر الدوساری با غلبه بر مصدومیتش به تمرین برگشته است.

به گزارش فوتبالی، الدوساری به علت مصدومیت مقابل النصر غایب بود اما کاملا ریکاوری کرده است. روزنامه عربستانی الریاضیه گزارش داده است که مصدومیت مالکوم جدی نیست و این بازیکن حداکثر یک بازی را از دست می دهد و مشکلی برای بازیهای آینده نخواهد داشت. یاسر الشهرانی از سویی به ریکاوری از مصدومیتش می پردازد در حالی که الکساندر میتروویچ مهاجم صرب کاملا ریکاوری کرده و مشکلی برای بازی امشب ندارد. برای بازی امشب همچنین مصدومیت العویس باعث خواهد شد تا همچنان یاسین بونو در ترکیب الهلال قرار بگیرد.

الهلال امروز در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نساجی خواهد رفت. صعود الهلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است اما امشب آنها در مقابل نساجی به دنبال کسب سه امتیاز خانگی خواهند بود. 

مالکوم در این فصل یکی از ستارگان الهلال در کنار میتروویچ بوده است که مصدومیت شدید نیمار باعث شده تا نقش هر دو بازیکن کلیدی باشد. البته الهلال به شدت به دنبال جذب یک ستاره برای جانشینی نیمار در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود. ژرژ ژسوس سرمربی الهلال تاکید کرده است که با وجود روند خوب تیمش، مدیران این تیم نباید از تلاش برای خرید جایگزین برای نیمار دست بکشند چرا که از نظر او با توجه به حساسیت بازیهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و سخت شدن کار در نیم فصل دوم به خرید حداقل یک ستاره سرشناس نیاز است.

4125