واکنش گالاتاسرای به شایعه پیشنهاد زمستانی به هافبک النصر

واکنش گالاتاسرای به شایعه پیشنهاد زمستانی به هافبک النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کشکان گلبهار، مدیر رسانه ای باشگاه گالاتاسرای ترکیه در مورد اخباری که در رسانه ها در مورد تمایل تیم ترکیه ای به جذب سکو فوفانا هافبک النصر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شده، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، رسانه های ترکیه ای گزارش داده بودند که گالاتاسرای گفتگوهایی با النصر در مورد جذب سکو فونانا در ژانویه داشته است و گفته می شد که ویلفرد زاها مهاجم تیم ترکیه ای نقش مهمی در این مذاکرات و جلب رضایت فوفانا برای پیوستن به لیگ ترکیه داشته است.  گلبهار با تکذیب این خبر به نشریه عربستانی الریاضیه گفت:"گالاتاسرای هیچ اطلاعی از این موضوع ندارد و هیچ گفتگویی با مدیران النصر نداشتیم و هیچ تماسی با این بازیکن در مورد جذب او انجام نشده است. از سویی خیلی مشکل است که با بازیکنی صحبت کنی که از باشگاهی دیگر قرارداد دارد."

فوفانا در شروع فصل از لانس به النصر ملحق شد و تا سال 2026 با تیم عربستانی قرارداد بست. فوفانا با وجود این که در این فصل سیزده بازی داشته، نتوانسته هواداران و راسنه ها را راضی کند و برخی رسانه های عربستانی گزارش داده اند که لوئیز کاسترو خواستار خرید جایگزین برای او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شده است. این بازیکن که اصالتی از ساحل عاج را دارد، ده بازی در لیگ عربستان، دو بازی در جام حذفی عربستان و یک بازی در لیگ قهرمانان اسیا داشته و یک گل به ثبت رسانده است.

4125