تصویر عجیبی که تالیسکا منتشر کرد و هواداران النصر را گیج کرد

تصویر عجیبی که تالیسکا منتشر کرد و هواداران النصر را گیج کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اندرسون تالیسکا ستاره برزیلی النصر تصویری مرموز را از خودش در شبکه اجتماعی اکس منتشر کرد که باعث شد تا هواداران تیم خودش گیج شوند و برخی می خواهند بدانند که راز این تصویر چه بوده است.

به گزارش فوتبالی، در این تصویر، ستاره برزیلی با یک خودکار به رنگ طلایی در حال امضای یک قرارداد است اما هیچ توضیحی در مورد جزییات قرارداد نداده و در توضیح آن نوشته است:"ممنوع از دعوت شما!"

برخی هواداران تصور می کنند که شاید تالیسکا قرارداد جدیدی را با النصر امضا کرده است هر چند که این بازیکن اخیرا قراردادش را تا 2026 تمدید کرده بود و حالا حالاها با تیم عربستانی قرارداد دارد. برخی دیگر تصور می کنند که شاید او قراردادی را با یک اسپانسر امضا کرده و برخی نیز تصور می کنند که شاید این قرارداد مربوط به کنسرت های تالیسکا باشد. در حقیقت این بازیکن 29 ساله جدا از فوتبال،  یک خواننده حرفه ایست که در کشورش برزیل کنسرت هایی را برگزار می کند. در واقع منابع مختلف گزارش داده اند که  اندرسون استودیویی را در خانه اش در ریاض ایجاد کرده تا بتواند آهنگ های خود را ضبط کند.

تالیسکا و النصر پس از شکست در مقابل الهلال و افزایش فاصله تا صدر جدول به عدد هفت، باید روی ادامه بازیها و برگرداندن ورق به سوی خودشان تمرکز کنند.

4125