سوپراشتباه عابدزاده؛ بیخیال بازی صحبت کرد و‌ گل خورد! (ویدیو)

سوپراشتباه عابدزاده؛ بیخیال بازی صحبت کرد و‌ گل خورد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - امیر عابدزاده یک گل بسیار عجیب با اشتباهی وحشتناک دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، امیر عابدزاده دروازه‌بانی است که این فصل از لیگ سطح دوم اسپانیا به لیگ سطح دو پرتغال کوچ کرده و در تیم سابق خود یعنی ماریتیموی پرتغال بازی می‌کند.

عابدزاده که مدتی است جایگاه خود در تیم ملی را هم از دست داده و با افت نسبی روبه‌رو شده است، در هفته دوازدهم لیگ دسته یک پرتغال در بازی مقابل سانتاکلارا اشتباه بسیار عجیب و وحشتناکی سر گل دوم تیم میزبان داشت. گلی که در دقیقه ۷۴ به ثمر رسید و باعث باخت ماریتیمو در این دیدار خارج از خانه شد.

اشتباه عجیب عابدزاده

در حالی که بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود، سانتاکلارا از روی ضربه آزاد توپ را به سمت دروازه حریف فرستاد و دروازه‌بان ایرانی پس از دفع توپ ناقصی که داشت، در حالی که تصور می‌کرد توپ به بیرون رفته در حال صحبت با هم‌تیمی خود بود که ناگهان توپ دقیقاً روی سر پاچکو بازیکن سانتاکلارا فرود آمد و وی با غفلت عابدزاده با ضربه سری ساده موفق به گلزنی شد.

گلی که به گل دریافتی ایران از لبنان در انتخابی جام جهانی هم شباهت دارد؛ از این حیث‌ که توپ ارسالی توسط بازیکن لبنان به کمک باد به یکباره به بازیکن پیش تاخته این تیم رسید و دروازه علیرضا بیرانوند باز شد؛ با این تفاوت که بیرو در این صحنه همانند عابدزاده تقصیری نداشت.

1997