اخباری - تراکتور؛ مقابل هم پس از شش سال و اندی!

اخباری - تراکتور؛ مقابل هم پس از شش سال و اندی!

پایگاه خبری فوتبالی - محمدرضا اخباری پس از گذشت بیش از هفت سال باید یک بار دیگر مقابل تیم محبوب خود قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار این هفته گل‌گهر سیرجان و تراکتور باتوجه به حضور کاپیتان فصل گذشته تی‌تی‌ها در تیم سیرجانی بسیار جالب توجه است. دیداری که مطمئنا محمدرضا اخباری و البته حسین پورحمیدی برای آن انگیزه‌های بالایی دارند و رویارویی کاپیتان سابق پرشورها به عنوان بازیکنی بسیار محبوب در مقابل این تیم هم خالی از چالش نیست.

اخباری ابتدای فصل پس از کلی حرف و حدیث از تراکتور جدا شد و طرفداران تراکتور هنوز هم بابت نبود وی به مدیران تیم خود گلایه می‌کنند. جدایی‌ای که باعث شده فشار بیش از اندازه و شاید غیرمنصفانه‌ای هم علیه حسین پورحمیدی شکل بگیرد و این سنگربان جوان از همان ابتدای حضورش در تبریز با فشار بالایی روبه‌رو بوده است.

اما شاید جالب باشد که بدانید اخباری پس از گذشت بیش از هفت سال باید در برابر تیم محبوب خود بازی کند. سنگربان اصفهانی در طول دوران فوتبال خود برای سایپا و تراکتور توپ زده و گل‌گهر سومین تیم فوتبال دوران بازی اخباری است.

دروازه‌بان تیم سیرجانی در دو مقطع در تراکتور بازی کرده است. وی ابتدا در زمان تراکتور غیرخصوصی به عنوان بازیکن سرباز دو فصل در تراکتور حضور داشت و با پایان خدمت سربازی در ابتدای لیگ هفدهم که تی‌تی‌ها با پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی روبه‌رو بودند، باتوجه به عدم رضایت باشگاه سایپا مجبور به جدایی شد.

رویارویی اخباری مقابل تراکتوری‌ها هم در همان لیگ هفدهم شکل گرفت؛ جایی که شاگردان علی دایی ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ در هفته پنجم میزبان تی‌تی‌ها بودند و محمدرضا اخباری به عنوان دروازه‌بان درون دروازه نارنجی‌ها حضور داشت. البته اخباری از این مسابقه خاطره خوشی ندارد چرا که دو بار دروازه خود را توسط محمدرضا آزادی و مهدی کیانی باز شده دید تا سایپا در خانه با دو گل مغلوب قرمزها شود.

حال پس از چیزی حدود شش سال و اندی اخباری دوباره باید مقابل تیم محبوب خود قرار گیرد و باید دید این بار نتیجه به نفع کدام یک از طرفین خواهد بود. دیداری که تراکتوری‌ها برای اولین بار پس از مدت‌ها امیدوار خواهند بود دروازه قارتال را باز شده ببینند و طبیعتاً هر چه بیشتر، بهتر!

1997