طعنه گواردیولا به آرتتا پس از تساوی بحث برانگیز مقابل تاتنهام

طعنه گواردیولا به آرتتا پس از تساوی بحث برانگیز مقابل تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از اینکه بخواهد مثل میکل آرتتا سرمربی آرسنال جواب خبرنگاران را بدهد، خودداری کرد.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های منچسترسیتی و تاتنهام از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی سه بر سه رسیدند. در این دیدار، داوری عملکرد بحث برانگیزی داشت و حتی یک بار داور جلوی موقعیت خوب سیتی را به خاطر یک سوت اشتباه گرفت. 

به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا راجع به عملکرد داوری به اسکای اسپورتس گفت: "سوال بعدی. نمی خواهم مثل میکل آرتتا نظر بدهم. بررسی کردن آن صحنه کار سختی است. داور تصمیم گرفت سوت بزند، بعد از اینکه گفته بود بازی کنید. بعد از پاس، سوت داور، واقعا من این رفتار را متوجه نمی شوم. بازی خوبی بود و این مهم ترین چیزی است. متاسفم که مثل بازی مقابل لیورپول برنده نشدیم، اما حس می کنم در تمام نقاط زمین، عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دادیم. تاتنهام اصلاً تیم دست و پا بسته ای نیست و مربی بسیار خوبی دارد. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم، تهاجمی بودیم، اما با بدشانسی به پیروزی نرسیدیم. بعضی وقت ها فوتبال مثل زندگی است و شما به چیزی که مستحقش هستید نمی رسید."

4416