دلیل عجیب توقف بازی در جام حذفی انگلیس: پرتاب توپ‌های تنیس به درون زمین!

دلیل عجیب توقف بازی در جام حذفی انگلیس: پرتاب توپ‌های تنیس به درون زمین!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی جام حذفی انگلیس بین ردینگ و ایستلی لغون شد چرا که هواداران در اقدامی عجیب، هزاران توپ تنیس را به درون زمین پرتاب کردند!

به گزارش فوتبالی، هواداران ردینگ با هم قرار گذاشته بودند که پیش از شروع بازی، علیه مدیریت باشگاه اعتراض کنند. در حالی که بازی به دقیقه 16 رسیده بود، هواداران ردینگ تصمیم گرفتند که توپ های تنیس را به درون زمین پرتاب کنند و بدین ترتیب بازی برای مدتی متوقف شد. 

در حقیقت مالک باشگاه ردینگ به علت مشکلات مالی نتوانست حقوق کارمندان و بازیکنان را به موقع بپردازد. این گروه اعتراضی تحت عنوان "قبل از این که بمیریم، ما را بفروشید" در بیانیه خود نوشته است:" ناراحت هستیم اما از این که می شنویم باشگاه ردینگ حقوق کارمندان را  در فاصله کمتر از یک ماه تا کریسمس به موقع نپرداخته، دلخور هستیم. این گناهی نابخشودنی است که یک میلیاردر تصمیم می گیرد که حقوق کارمندانش را به درستی نپردازد. این یک اقدام نابخردانه از جانب مردی است که در تاریخ به عنوان یکی از بدترین مالکان لیگ انگلیس در یادها می ماند. کارمندان باشگاه سطح بالایی از استرس را تجربه می کنند. ما غلبه بر ویکام و کارلیسلی دو گام به جلو برداشتیم اما دای یونگه مالک باشگاه باز هم ما را به عقب راند. او برای یک بار دیگر تلاش ها و سختکوشی کارمندانش را نادیده گرفت. فقط حقوق کارمندان را بده و گمشو از باشگاه بیرون. اعتراضات این هفته برقرار است. پرتاب توپ در اعتراض به دای یوونگه."

ایستلی در این بازی با نتیجه دو بر یک مقابل ردینگ به پیروزی رسید.

4125