اعتراف سرمربی تاتنهام به اشتباه داوری در کسب نتیجه مساوی مقابل منچسترسیتی

اعتراف سرمربی تاتنهام به اشتباه داوری در کسب نتیجه مساوی مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- آنژه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام اعتراف کرد که تیمش به لطف تصمیم اشتباه داور موفق به فرار از شکست مقابل منچسترسیتی شد.

به گزارش فوتبالی ، بازیکنان منچسترسیتی اعتقاد دارند داور بازی سایمون هوپر در یک تصمیم جنجالی در لحظات پایانی در حالی خطا اعلام کرد و اجازه ادامه بازی و آوانتاژ به حرکت ارلینگ هالند و جک گریلیش نداد که همین حرکت باعث شد یک گل به تیم تاتنهام هدیه شود. این تصمیم حمله خطرناک منچسترسیتی را در اواخر بازی متوقف کرد و حالا پستکوگلو احساس می کند تیمش خوش شانس بوده است. این مربی استرالیایی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در پایان بازی خوش شانس بوده گفت: "بله، فکر می کنم درست میگویید".

مربی تاتنهام اضافه کرد: "این اتقاق اصلاً روی من تأثیری نمی‌گذارد. فکر نمی‌کنم داستان بازی امروز تمام شد، یک بازی فوق‌العاده فوتبال که همه تماشاگران را راضی نگه داشت و این از همه چیز مهم تر است."

تصمیم داور در لحظات پایانی به دیدار هیجان انگیز لیگ برتر شکل دیگری داد. تاتنهام در ابتدا به وسیله سون هیونگ مین پیش افتاد اما تقریباً بلافاصله بعد از این گل همین بازیکن کره ای یک گل به خودی به ثمر رساند. فیل فودن تیم میزبان را در ادامه پیش انداخت و سپس جیوانی لو سلسو توانست تاتنهام را دوباره به تساوی برساند. پس از اینکه گل جک گریلیش در دقیقه ۸۱ شادی بخش سکوهای ورزشگاه اتحاد شد در لحظات پایانی دژان کولوسفسکی با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

بعد از گل این بازیکن سوئدی بود که هوپر تصمیم عجیبی گرفت و یک خطای عجیب را اعلام کرد و جلوی حمله پر تعداد منچسترسیتی را گرفت. ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از داور بخاطر اعلام این خطا عصبانی شد و سپس در شبکه های اجتماعی خشم خود را به اشتراک گذاشت.

۱۰۰۹