واکنش خشم‌آلود هالند به تصمیم جنجالی در بازی منچسترسیتی و تاتنهام

واکنش خشم‌آلود هالند به تصمیم جنجالی در بازی منچسترسیتی و تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر به تصمیم جنجالی داور در بازی منچسترسیتی و تاتنهام واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، دژان کولوسفسکی در دقیقه 90 گل تساوی را به ثمر رساند تا تاتنهام در خانه منچسترسیتی به تساوی سه بر سه برسد. در این بازی هیونگ مین سون به هر کدام از دو تیم یک گل زد و فودن و گریلیش برای سیتی و لوسلسو برای تاتنهام دیگر گلزنان بودند.  

تصمیم جنجالی بازی مربوط به لحظه ای بود که سیمون هوپر داور بازی تصمیم گرفت که جلوی موقعیت گل منچسترسیتی را به بهانه خطا روی هالند بگیرد آن هم در حالی که قبلش آوانتاژ داده بود. تغییر نظر هوپر باعث شد تا گریلیش یک موقعیت طلایی گلزنی را از دست بدهد. در واقع مهاجم انگلیسی در دقیقه 94 می توانست کار را تمام کند.

هالند که در زمان این تصمیم به شدت عصبانی به نظر می رسید، در پیامی توییتری خشم خود را بروز داده بود. در حقیقت این بازیکن در پیامی در شبکه اجتماعی اکس، عبارتی سه حرفی را نوشت که مفهوم آن این است:" این دیگر چه وضعش است؟"

هوپر داور بازی به جز آن صحنه، شب خوبی داشت اما در آن لحظه مرتکب یک اشتباه فاحش شد.  هالند که در چهارده بازی در لیگ  چهارده گل زده است، در مقابل تاتنهام نمایش خوبی نداشت  و دو موقعیت گلزنی را از دست داد. 

4125