عکس؛ تقلید گلزن بارسلونا از خوشحالی گل ستاره رئال مادرید

عکس؛ تقلید گلزن بارسلونا از خوشحالی گل ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس با گلی سه امتیازی و ارزشمند توانست زمینه ساز یک پیروزی شیرین برای بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید شود.

به گزارش فوتبالی، فلیکس توانست امیدهای بارسلونا را در لالیگا زنده کند. در حقیقت اگر بارسلونا نمی توانست اتلتیکو را شکست بدهد، اختلافش با رئال مادرید به حداقل شش امتیاز می رسید و کار برای آنها دشوار می شد اما بارسا با کسب سه امتیاز توانست اختلاف چهار امتیازی با رئال مادرید و ژیرونا را حفظ کند.

فلیکس در این بازی توانست انتقام جانانه ای از دیگو سیمئونه بگیرد. در حقیقت مربی آرژانتینی رابطه بدی با فلیکس داشت و به زور این بازیکن را از اتلتیکو بیرون کرد و فلیکس با یک گل تماشایی از او انتقام گرفت.

نکته جالب اما خوشحالی گل فلیکس بود. مهاجم پرتغالی بعد از گلش به سوی هواداران بارسلونا رفت و دستانش را باز کرد. در این فصل این خوشحالی گل توسط بلینگام به شهرت رسیده است. جود بلینگام ستاره انگلیسی پس از هر کدام از 15 گلش در رئال مادرید، دستانش را باز می کند و خوشحالی می کند و فلیکس نیز پس از گلزنی به تیم سابقش همین گونه خوشحالی کرد.

برخی تصور می کردند که فلیکس پس از گلزنی مقابل اتلتیکو به احترام تیم سابقش خوشحالی نمی کند اما بازیکن پرتغالی نشان داد که نسبت به سیمئونه کینه به دل گرفته است.

4125